Jump to content

Poseidon på NRK-Rogaland kl 1840


Poseidon

Recommended Posts

En artig sak : Sønnen min på 15 år hadde den såkalte "arbeidsuken" på skolen sist uke og hadde i den forbindelse fått seg "jobb" hos TV-fotografen som laget innslaget om Poseidon! Han hadde en uforglemmelig tur på fjorden med en fantastisk flott båt, var med og redigerte opptakene etterpå, og var selvsagt MEGET godt fornøydd med resultatet som ble vist på TV ! :yesnod:

Ja, det viser seg om igjen og om igjen: verden er ikke stor :wink:

 

Det var en kjekk assistent fotografen hadde med seg ombord; hjelpsom, høflig og grei. Jeg fikk dessverre ikke anledning til å prate så meget med ham, men det var iallefall godt å høre at han var fornøyd med den formiddagen han tilbragte ombord i POSEIDON.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Skikkelig bra reportasje med masser av stemning! :cheers: Men jeg er nok enig med tidligere talere at programmet skulle vært mye lengre og da med mere innslag fra motorrommet. Tror du det nytter hvis baatplassen i samlet flokk øver litt press mot NRK Rogaland? Takker for titten ombord!

 

"Stavkirker har vi nok av, men båter er det for lite av". Jan Welde, 2006.

Link to post
Share on other sites

Jeg har nå en fil på 116 MB som er hele sendingen.

(-rw-rw-r-- 1 ole ole 116M mar 20 20:22 Pos.wmv)

Kanskje noen har tid og krefter til å klippe den og legge den ut

et sted. Jeg kan godt ftp'e den opp et sted om noen har et

sted jeg kan legge den.

Ole
S/Y Algol

Link to post
Share on other sites

Å legga ut ei slik fil utan løyve, vil vera ulovleg. Og eg tviler på om du får løyve. Minner om pkt 4 i forum-reglane.

 

Derimot kan ein no sjå Poseidon-innslaget ved å gå til NRK nett-tv.

 

Velg så "Distrikt", deretter NRK Rogaland => TV => 18.40 Roglandsnytt.

 

Opne så opp Rogalandsnytt 17.03.06 ved å klikka på "+". Poseidon ligg som siste innslag med tittelen "Kveldslokalen om båtliv". Klikk og sjå.

 

Litt tungvint, men eg klarer ikkje laga ein kjappare link. Uansett: På denne staden vil innslaget truleg vera tilgjengeleg i fleire månader.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Poseidon på nyhetene igjen. Tilsynelatende litt mer i bakgrunnen denne gang men likevel.... NRK Rogaland i går kl 18:40.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Poseidon på nyhetene igjen. Tilsynelatende litt mer i bakgrunnen denne gang men likevel.... NRK Rogaland i går kl 18:40.

Ja, sånn er det når man er en stakkars beskeden karmøybu :wink::wink:

 

Den samme historien er forhåndsanmeldt til Norge Rundt 19. mai. Om det blir samme innslaget eller om det blir en annen variant - det gjenstår å se . . . .

 

Ekspedisjonen er forøvrig også omtalt på STP-Norway.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...