Jump to content

Er det mange fra Ytre Østfold (Moss/Fr.stad/Sarp) her?

Ankermann

Recommended Posts

Synes dette er et flott tiltak.

Setter du grensen ved Moss, eller aksepterer du at båtfolk i Hvitsten, Son, Brevik og Kambo også inngår i oversikten.

Noen ganger settes grensen mellom ytre og indre Oslofjord ved Drøbakk.

Jeg synes småbåtfolk på vestsiden av ytre Oslofjord, både i Buskerud og Vestfold har vært svært flinke til å markedsføre båtlivet. (Særlig Hurum og Horten-området).

SXK - dvs kryssarklubben i Sverige opererer med forskjellige distrikter for medlemmene sine. Kanskje skulle vi også stimulere flere "medlemmer" på båtplassen til å markedsføre sine havneområder?

Igjen: Et flott tiltak fra trådstarter.

Det er jo en del aktivitet fra vårt distrikt (og noen utenom :diving:) her i forumet, det er jo knallbra :discuss:

Bør vel bli et båttreff til sommeren også da... Rart å se alle i levende live :lol:. Det er nok flere typer mennesker her vil jeg tro... I militæret var vi nesten alle like i uniform, på fritiden så vi forskjellen :crazy:

I hvilken båt/bås er vi... Jeg for min del ferdes som familiefar med unger i båten, minstemann kommer om få uker :yesnod:

Er det noen som har vært med på båttreff tidligere og har (god) erfaring med dette?

Tar Ankermann ansvaret med å registrere alle ....

:eek: "Han teller oss"!! :eek:

:wink:Fritt etter et eventyr av Alf Prøyssen.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...