Jump to content

Er det mange fra Ytre Østfold (Moss/Fr.stad/Sarp) her?


Ankermann

Recommended Posts

Bør vi legge inn hjemkommunen eller der vi har båtplass? Jeg synes jo at kommunen hvor båtplassen ligger må være det mest riktige. Dette er vel for å vite hvem man kan risikerer å møte på sjøen.

Dette var et godt poeng. Kanskje det også går an å legge til et felt til, som er søkbart - på lik linje med det som nå ble gjort med Kommune. MEN det er litt dumt at det gamle feltet blir slettett, som stedet/kommune ble nå. Alle de som ikke har lagt inn ny info mister eksisterende info, og vi mister info hvor en kommer fra... Redigert av Ankermann (see edit history)
Link to post
Share on other sites

for det er neppe trengsel på Kulpe. En liten øy i Mossesundet som de færeste har kjørt innenfor.

Det hender da at vi tøffer igjennom sundet der vi da. Og det forekommer at vi ligger der natten over også for den saks skyld. Men det er sjelden at det er trengsel der ja. :smiley:

:flag:

Altså en til i fra Østfold her, nærmere bestemt Moss.

 

(Er litt opptatt om dagen, så jeg får ikke vært så ofte innom her for tiden, dessverre. Derfor sen respons på denne tråden.)

Link to post
Share on other sites

Alle de som ikke har lagt inn ny info mister eksisterende info, og vi mister info hvor en kommer fra...

Jo, men det var ingen annen måte å gjøre det på. Like godt å hoppe i det først som sist.

Hadde vi visst tidligere at det "originale" bosted feltet ikke var søkbart ville det ikke blitt tatt i bruk.

 

Hjemmehavn (og Båt/VHF) feltet er søkbart på samme måte som kommune, bortsett fra at fylke-muligheten mangler. Søking vil heller ikke bli like effektivt siden man ikke velger havna fra en meny, man er avhengig av at alle skriver det på samme måte.

Link to post
Share on other sites

Bor i Oslo men har hytte i Ullerøy, Skjeberg. Båten ligger på samme sted, selvfølgelig.

Stod det til meg, hadde jeg flytta sørover med én gang, men kona mener vi trenger å jobbe også??

Det årnær sæ', tror nå jeg.

Åpner sesongen 24 Mai. Da henter vi båten i Arendal

 

Her er et bilde under "nesten ferdig inspeksjon i Februar:

Bilde

 

Vi gleder oss til 10 dagers ferie på vei mot hjemmehavna.

Kanskje treffer vi åndsfrender fra forumet her, under veis?

Morty

Mvh Morty

Link to post
Share on other sites

Sarpsborg her! Båten Vivvi ligger i Høysand Marina, innerst i Skjebergkilen :yesnod:

For tiden nå ligger hun innei presenninghuset med masse snø omkring.

Redigert av vivvi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...