Jump to content

tørketid nater.


puddel

Recommended Posts

hadde tenk til å bruke sika til naten.. men har ikke lyst til å vente minumum en måned for jeg kan lake/olje over.. tenke å bruke tec7 i steden da man bare trenger vente 5-10 dager. noen som har erfaringer med sika/tec7?

 

Tror så godt som nesten alle som har brukt tec 7 her på båtplassen synes dette er ett flott middel.. Selv har jeg veldig god erfaring med det til bruk både som lim og nating.

Dette er et middel som er lett å jobbe med, tørker fort, og ikke minst så fungerer det bra til både nating og liming.

Vil absolutt kunne anbefale deg å bruke tec 7. Jeg har bare gode erfaringer.

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

jeg har gode erfaringer med sika og epoxy (west system). Prøvde Tec7 mellom fenderlist og dollbord, men dette var ingen god løsning sammen med Owatrol sin Edelolje. Byttet den ut med sika 11fc. Fungerer fint. Anbefaller bunnbryter og primer. Sikaen og epoxyen tørka relativt fort. To tre dager så var det tørt. Epoxy har den ulempen at treverket som er natet ikke kan bevege seg. Da sprekker den opp og blir "stygg".

Redigert av vivvi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...