Jump to content

Båten(ane) min(e)


Sinten

Recommended Posts

-Bare kjøp sjølvglattande du sinten, bare pass på å smør akkurat så tynt på at det dekker... 1 liter burde holde til 2 ganger på Hosøy´n. Du har uansett så lite flate i vannet at det ikke vil gjøre stor forskjell med et superhardt racingstoff som må våtslipes etter påføring.

 

Boywonder; Gratulerer med ny signatur! den var jammen fin! :cheers:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Sendte ein e-post til Maritim i går, og dei sa at sia båten ikkje har vore behandla med noko bunnstoff før måtte eg smøre fleire lag med primer/antipest før bunnstoff. Til Maritim sitt bunnstoff gjekk det fint å bruke Light primer frå Hempel som grunning. Så då trur eg at eg går for det. Men så kjem spørsmålet om farge.

 

Skroget er jo kvitt, medan toftene og ripa er blå. Trur sjølv det vil passe best med blått bunnstoff, men det kjem sjølvsagt ann på kva blåfarge det er. Eit anna alternativ kan vere kvitt bunnstoff og håpe på ein "usynleg" overgong mellom gelcoat og bunnstoff, eller lever eg i ein fantasiverden viss eg trur det går ann? :crazy:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Hvitt vil synes i overgang. Bruk svart, det syns jeg er tøffest....- passer ti alt... Smurte rett på grunning uten antipest.... :cool:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Berre trebåten eg drar opp og ned. Plastbåten ligg utpå heile sommaren. Den holdt seg ganske fri for groe i fjor sommar, men utpå hausten når den ikkje var i bruk dagleg tok det ikkje lang tid før det vart ei grøn stripe med slim rundt vasslinja, og litt etter det igjen byrja slimet å boltre seg omtrendt under heile bunnen.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Grunning til 183 kr er ein eingongs invistering og ein boks bunnstoff til 133 kr heldt sikkert eit par år, så det heilt store tapet er det jo ikkje. Dessutan "må" eg bestille formvoks hos maritim uansett, så frakt på 159 kr må betalast uansett.

 

Lagt til:

Ligg ikkje i ferskvatn Boywonder. Til tider brakkvatn, men ikkje ferskvatn :smiley:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Kjør på med full pakke du Sinten :yesnod:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Jo den der hadde nok vore midt i blinken den, men eg har meir enn nok med dei to båtane eg heldt på med :headbang: . Elles hadde eg nok vore på veg for å hente den allerede, Os er jo ikkje så langt vekke...

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Ei lita opptatering:

 

Strandebarmen har vore sjøsett ei stund allereie, men i går sjøsette eg plastbåten også :yesnod: .

 

bilde037.jpg

 

bilde036.jpg

 

Dette er berre ei førebels løysing ettersom eg må ha plastbåten på land ei lita stund at for å fullføre styrekonsoll prosjektet mitt. :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Er ikkje så mykje sjø, men klart på dei rette dagane kan det jo bli litt, men neppe så mykje at ein frå Lofoten ville kommentert det :wink:

 

Her har du bilete av Vaksdal tatt frå Boge (der eg bur) på ein fin dag. Veit om eit bilete som er endå flottare, men finn det ikkje i farten så du får nøye deg med dette. vaksdal.jpg

 

Forresten får alle som bygger hus i Vaksdal kommune 50 000 kr, sånn i tilfelle du skulle vere interessert om nokre år :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Det har jeg faktisk hørt om.. Men du får 50.000 når du bygger hus, ikke når du flytter inn i komunen. :headbang:

Da er det dyerere og bygge hus en å kjøpe hus. Det er jo nesten gratis med hus i Vaksdal ser jeg. Men så har byen min landets høyeste boligpriser... :smash:

 

Men så får "alle" (en må jo søke) unge som etablerer seg i Vaksdal 10.000kr. Om 2 år er det jo aktuelt for meg å studere i Bergen, og i Vaksdal kan jeg få meg et eget hus mye billigere enn en leilighet i Bergen :smiley:

 

Beklage å måtte si det, men det var ikke mange pene boliger å oppdrive i Vaksdal. Men dete huset må da kunne gå til nøds, hvis jeg tar litt oppussing selv :lol:http://www.finn.no/finn/realestate/object?...pos=2&tot=7

Her er det et "Naust" også..

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Så det var 15 regulerte tomter på Nedre Boge, dog uten vann og kloakktilkobleing. Så de må jammen være billige.. :lol:

Men det er vell neppe en bra innvenstreing å bygge hus i Vaksdal. Når kommunen tilbyr penger til den som bygger hus virker det jo som om dere sliter med fraflytting og at dere er litt desperate.. :wink: En dag skal det jo selges også.. :yesnod:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Eg skal til å montere nivåbrytar på lensepumpa i plastbåten (skal ikkje la den synke ein gong til :cryin: ) og lurer på kva som er enklaste og mest korrekt måte å kople på når eg i tillegg til nivåbrytaren vil ha ein moglegheit til å tvangskjøre pumpa med manuel brytar.

 

koplingsskjema_lensepumpe.jpg

 

Er det noko feil her? Er det rett med brytarane på pluss-sida? Såg eit forslag her inne der brytarane var på minus-sidan, men forstod eigentleg ikkje kvifor :confused:

 

Bør eg i tillegg til det er har teikna opp ha ein "hovudbrytar" som eg kan slå pumpa heilt av med? Kva er vanlig?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
Svart (redigert)

Sit her og lurer på om eg skal prime og stoffe plastbåten i morgo. Eg kjøpte inn primer og bunnstoff i fjor, men det vart ikkje at eg smurte det på. Båten har aldri vore prima/stoffa før (er om lag 20 år gamal no), så det er rein gelcoat (bortsett i frå eit par små sår :sweat: ) under vasslinja.

 

Det pleier ikkje å vere noko særlig problem med groe og slikt, så det er ikkje derfor eg vurderer å stoffe og prime det. Eg tenkjer mest på at eg kanskje bør prime for å forhindre plastpest og liknande, eller er det ikkje noko stor sjanse for det så lenge gelcoaten er inntakt? I såfall kva då med dei plassane gelcoaten er skrapt vekk, og det er rett inn på glassfiber? Vil det vere utsett for plastpest/delaminering på slike plassar, og er det nok å berre sparkle over dei med epoxysparkel, eller må eg primer over i tillegg for at det skal bli tett?

 

Nokon som har eit råd om kva eg bør gjere :confused: ?

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...