Seeker Startet 25.April.2006 Del på Facebook Startet 25.April.2006 Trenger råd: Har hatt flere Yamarin båter, siste var en 5820 Bow Rider, og før det en 5910 jeep. Har nå solgt 5820. Vi er 5 i familien, og likte jeepens røffe bruk. Vi har nå fått et flott tilbud på en Capelli 20 Open med 115 HK Suzuki 4 t. Dette virker utrolig bra både båtens design/innredning, samt størrelse. Så langt jeg kan se virker båten velskrudd. 3 års garanti fra en velkjent god lokal forhandler på ny båt. Har noen erfaring med Capelli? Trenger litt råd da merket er "ukjent" for meg? Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Den importeres vel av Erling Sande ( Suzuki importøren) Båtene har vært i Norge noen år nå. - Kjenner noen som har capelli 500. De er iallefall fornøyd... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Blir tvilen for stor, gå tilbake til Yamarin 5910(har en til salgs). Jeg har sett Capelli 20, ser ut som en stor trygg båt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Rastløs Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 - eneste aberet er vel at det er blått skrog ( selv om det er skikkelig pent). Da må man være noe inn i gran skaugen forsiktig så det ikke blir stygge striper.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.