Jump to content

"Pappas første båt"


Fantino

Recommended Posts

Sjekk denne artikkelen i avisa "TS" som visstnok mottas av 800 000 husstander i disse tider. Festelig, og muligens litt til ettertanke.

 

(Også liten snodig sak om Pogo Pop's comeback-konsert som må utsettes da det ene bandmedlemmet er på loddefiske på Grønland - han er faktisk skipper også. Nesten OT, men litt morsomt synes nå jeg).

Link to post
Share on other sites

Under om ts-avisen står det:

TS-avisen er en godt etablert avisbedrift som i åtte år har gitt ut gratisaviser i begge Agderfylkene. Våre aviser kommer ut til over 80.000 husstander i Agder hver uke.

 

Ikke så rart at de fleste av oss ikke har hørt om den, artikkelen fant jeg heller ikke......

Link to post
Share on other sites

Avis og avis fru Blom. Dette er vel nok en reklamesak som nå skal fylle opp postkassen en gang i uken hos ennå fler en de 80000 husstandene i Agder. Det tok meg 30 sek. å bla gjennom den og legge den i haugen med Elkjøp, Spaceworld, Bohus . . . . . og annen reklame.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Avis og avis fru Blom. Dette er vel nok en reklamesak som nå skal fylle opp postkassen en gang i uken hos ennå fler en de 80000 husstandene i Agder. Det tok meg 30 sek. å bla gjennom den og legge den i haugen med Elkjøp, Spaceworld, Bohus . . . . . og annen reklame.

Jess, de e ei "fantaavis", men den historiå va jo løyen då (viss du hadde lest na). På rogalandsk til ære for deg i exil i ytre enfold eller hvor det nå er)

...artikkelen fant jeg heller ikke......

Som i de fleste nettaviser må du nok i papirutgaven for å finne alt stoffet.

 

Er heller ikke spesielt begeistret for slike aviser, men bladde litt i denne mest fordi jeg var nysjerrig på hva i all verden "TS-avisen" var for noe (lurte på om lokalhelten "TS" fra Sola hadde begynt å gi ut avis...)

Redigert av Fantino (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...