Windy37GM Svart 10.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2005 (redigert) Rar greie. Selgeren heter Terje Grimstad Johansen, funnet via vanlig tlfnorge.no. Han driver tydeligvis TGJ BÅT & BIL JOHANSEN TERJE G, eller drev det. Selskapet er slettet fra Brønnøysund Hjemmesiden er tom... Riktignok har Google tatt en kopi.. Joda310 Redigert 10.Oktober.2005 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
M/S Bastard Svart 10.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2005 Seilbåtkrybbe i treverk, 900,- Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 10.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2005 Rar greie. Selgeren heter Terje Grimstad Johansen, funnet via vanlig tlfnorge.no. Han driver tydeligvis TGJ BÅT & BIL JOHANSEN TERJE G, eller drev det. Selskapet er slettet fra Brønnøysund Hjemmesiden er tom... Riktignok har Google tatt en kopi.. baatplassen fornekter seg ikke - er noe merkelig, undersøkes det . Bra. Ja, dette synes merkelig. Nå er annonsen satt inaktiv hos Finn.no også. Lurer på om det er andre enn Terje som står bak annonsen, muligens en misfornøyd kunde som kanskje har kjøpt en slik henger hos Terje før opphør. Bare spekulasjoner fra min side, men noe skal man jo ha å spekulere på... Sitér dette innlegget Link to post
langbein Svart 10.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2005 Har vært i kontakt med Terje Johansen og han har vist en Gaupen henger som han er mindre fornøyd med. Sitér dette innlegget Båtlivet er herlig. Link to post
Frehau Svart 12.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2005 Vanntank Til Salgs... http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...5&pos=2&tot=435 Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Suzuki Svart 12.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2005 Tips I; Europris Strømmen, DEWALT vinkelsliper liten; kr 699,- Tips II; Europris Strømmen Gjenværende båtsaker - 50 % ( fendere, dregg mv.) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
myhreoe Svart 12.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2005 Det er visst en 20-22f Daycruiser med innenbords motor til salgs for bud over 10 kroner. Denne står ved en bensinstasjon på Sandnes utenfor Stavanger. Noe nærmere beskrivelse har jeg ikke men kan sikkert skaffe hvis det er av interesse. Har forstått det sånn at den har vært under vann. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Krapyl Svart 16.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2005 Dixie 27 for den nevenyttige. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
M/S Bastard Svart 17.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 Kokeapparat, 500,- pr.stk Mange instrumenter selges samlet 1000,- kjekt for de som har samme serie (90 tallet) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 10 fot med dekk/vindskjerm + motor + henger. 6000,- løp og kjøp Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 17.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2005 For den som er nevenyttig, og som har fritidsproblem i vinter, kan dette være et kupp. Skroget er påkostet ca 230 000 og er så nær som ferdig. Båten selges for Kr 50 000 Sjekk her Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 19.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2005 Fant denn på Finn. Noe du trenger ??? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Verrie Svart 20.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2005 Jeg var i dag innom Bema i Grimstad, de har forbruksbatterier fra Sønnak på 110 Amp til Kr 856. Kan ikke forstå annet enn at det må være rimelig ?? Bema driver også å sender varer........ Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 21.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2005 Var det ikke noen som trengte oppbevarings-kasser? (Bl.a Suzuki) Flere stk i Bærum billig. Altså gratis http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...&pos=48&tot=659 God helg hilsen Opus Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 22.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2005 Fant denne på finn. Båt deler gis bort: http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...&tot=637&page=3 Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
rogeri Svart 22.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2005 (redigert) Her er det muligheter for "vinterprosjekt", for de med ikke alt for mange tommeltotter!!!! http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...6&tot=46&page=2 Redigert 22.Oktober.2005 av rogeri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 24.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 wallas 3200 cabinvarmer ny Ubrukt Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Sabeltann Svart 24.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2005 For ordens skyld, generelt med salg av nye ubrukte produkter så er det greit og be om orginalkjøps kvittering, 1 garanti 2 at det ikke er ev. heleri salg.. Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 25.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2005 (redigert) Her er et nytt prosjekt til deg Batdilla. :) 2 klenodier dette... http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...&tot=358&page=3 Redigert 25.Oktober.2005 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Batdilla Svart 25.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2005 Her er et nytt prosjekt til deg Batdilla. :)Dilla sier stille til seg selv: Ikke flere prosjekter nå! - Ikke flere prosjekter nå!... Jeg tror det holder slik det er nå. Rekker jo ikke mer enn å flytte de forskjellige båtene fra sted til sted. Først skulle Sjømannen på vannet i vår. Dvs en del mil bare i transportetappe da vi hadde båten hjemme sist vinter. Var så optimistisk at jeg trodde jeg skulle få gjort en del ved å ha båten hjemme. Men det var før 37'n meldte seg på... Så ankom Princessen og forlangte opplagsplass og mye arbeide rundt dette. Så var det tid for Sjømannen på land igjen. Deretter å sikre Princessen for vinteren. Og for et par helger siden måtte Selco'en ut av Dillebua for å gi plass til flere duppeditter. Og da måtte jeg lage opplagstelt til den også. Nå er det 10cm snø ute og det laver ned enda mere. Mens Aquaquicken fremdeles ligger på plenen, for den har jeg ikke fått laget oppheng til i bua ennå. Midt oppe i alt dette, er det prosjekter i større og mindre grad i 3 av de nevnte båter, pluss at jeg nå driver og klargjør andre delen av Dillebua slik at den kan bli et OK snekkerverksted for prosjektene i 37'n utover. Nei, tror det holder med det som er... Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 En lekker liten trebåt til salgs... Sonja Henies båt Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Verrie Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 En lekker liten trebåt til salgs... Sonja Henies båt Jeg ser at det er Nils Ostad som har bygget denne, og er 99,99% sikker på at den er bygget etter Bror With sine tegninger, nemlig With jolla. Denne er i særdeleshet et smykke, ingen tvil om dèt !!! Nå er det slik at jeg kommer ikke i nærheten av å få til et slikt smykke, men skal forsøke. Denne båten er nemlig helt identisk på alle måter (med unntak av 2 pyntelister langs sidene bak) med "Lille Perlen" som jeg er så heldig å være eier av......... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Lekkerbisken. Kunne godt tenkt meg å innlemmet denne i Thi Historiske Samlinger sammen med resten av flåten. Hadde det ikke vært for... Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 Lekkerbisken. Kunne godt tenkt meg å innlemmet denne i Thi Historiske Samlinger sammen med resten av flåten. Hadde det ikke vært for... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 26.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2005 (redigert) Hadde man en sånnen er det ikke sikkert man trengte .......... Da hadde man uansett noen å kose med, ikke forstår jeg hvorfor man trenger po... når man kan se på slike til øynene blir våte, stryke langs den glatte feilfrie huden etc. Redigert 26.Oktober.2005 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.