alidal Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 men legger man ut en slik annonse, fortjener man at den blir omtalt... Tja..... Han var nå ærlig på sett og vis, og man er jo ikke forpliktet til å selge til han? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Det må i så fall være "Dine (svarte) penger", et blad som kun folk med lyssky inntekter kan abonere på... Det var da litt av en uttalelse? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
SandAnker Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 På en måte er det jo greit at Svarte penger blir brukt i disse tider.... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Synes ikke dette var så spesiellt jeg. Hadde jeg spart meg opp noen kr til båt, og hadde dem nå, så kunne jeg også tenke meg å sette inn en lignende annonse. Det er jo realiteten, at noen er desperate etter å selge nå. I min lokalavis er det daglig annonser der noen vil kjøpe toyota, mazda varebiler usett til noen ti-tusner, for å exportere dem til afrika, o.lign. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
bmb Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Gode kjøp og dårlige kjøp ..... dette er vel ingen polar 20 ? Polar 20 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørktun Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Gode kjøp og dårlige kjøp ..... dette er vel ingen polar 20 ? Polar 20 Nei, det er ein Cato 23. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Princess 55 under 2 mill Er jo noen år, men likevel....... Sitér dette innlegget Link to post
johnson Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 http://bat.autodb.no/autodb/search.wa2?_cm...AdItemId=804075 Dette må da være et veldig bra kjøp hvis selger er seriøs, men jeg tviler litt siden det bare er et bilde fra produsent 2 linjer skrift og skrivefeil på det lille som står der... Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Hebbe Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Dette må da være et veldig bra kjøp hvis selger er seriøs,, Kan vel ikke si noe om dette er et godt kjøp vel. Dette er jo et "vrak" som i tilegg ikke er priset. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
S/Y Emma Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16014902 30 fot seilbåt til salgs for 50K. Båten har ligget ute på Finn tidligere til en høyere pris. Ser ut som den trenger litt renovering, men sikkert mye for pengene. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Kjetil1 Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Det var jo ikke så ille. Nesten som at jeg kunne tenkt å prøvd meg på seilerlivet... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
BårdK Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Dette må vel være billig: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Eng Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Malo sjarken Tripos Noen her som kjøpte denne... og til hvilken pris gikk den for? Vet at pappaen til Hilmar 2 var interesert i denne... kanske deres nye båt? (prosjekt) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Flere billige Fairline, Princess og Windy fra Norsk Båtsenter i Søreidgrend, alle markert med ny pris - eks. Grand Mistral 2000-mod. til under 1.6 mill. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Askeladden 705 Voyager med 180hk diesel til 379.000 hos Norsk Båtsenter. Kan ikke huske å ha sett en Voyager så billig før, vanligvis ligger de i området rundt 500.000. Tror nok en del privatpersoner må vurdere å justere ned prisen om de skal få solgt. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Bergen dørk Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 (redigert) Min mening er at disse båtene er alt for høyt priset med tanke på hva du får; en 23 fots DC, ca 5 år gammel til en halv mill....synes det er drøyt, selv om det er kjekke båter. Så dette er vel et bra tilbud! Forøvrig priset likt med en ett år eldre bensinversjon Redigert 13.Januar.2009 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
VannTro Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Selv om denne ligger i Danmark med dertil valutakurs er vel ikke dette så galt Birchwood 34 TS ? Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Kjetil1 Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Drøyt 751 norske båtpenger, og så skal vel "overformynderiet" og ha litt hvis du vil ha den i Norge. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Tine IV Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 31 Fairline gått ned fra ca 900.000- fra sommeren å idag 545.000- Høres ut som et knall kjøp ,men altid noe når dem har liggi så lenge å går ned så mye .Mener jeg hørte en som var å så på den sist sommer ,han handla ikke av en eller annen grunn. Men mye båt og utsty for en grei pris , syntes jeg da. Synd jeg ikke vil ha en sånn Tine Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hansi Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Tror nok en del privatpersoner må vurdere å justere ned prisen om de skal få solgt. Er vel mye som taler for det. Har ikke lagt ut båten enda, men bestemmelsen er tatt. Tapet er allerede avskrevet på kontoen for dårlige investeringer. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Hvis man har råd til å gå ned litt , så selger du båten .Eller om du må selge ,da må du jo sette ned prisen om det ikke kommer kjøpere .Men fra rundt 900.00 fra i sommer og 735.000- igår og ned til 545.000 idag ,det er mye .Men kan jo snu det litt også ,får du et knall kjøp selv så gjør det kansje ikke så mye å selge med litt tap. Kan jo fort gå opp i opp da , så det er jo en vurderings sak. Jeg regner med å handle imorgen , å jeg trur ikke jeg får samme båt/utstyr til den prisen utover våren, Men det kommer sikkert endel å velge i , både pris å merker . Tine Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
skibsplast ohoi Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Er vel mye som taler for det. Har ikke lagt ut båten enda, men bestemmelsen er tatt. Tapet er allerede avskrevet på kontoen for dårlige investeringer. Tapet er ikke ille for den som fortsatt skal ha båt. Men stor sannsynlighet her jo den nye båten også gått ned i pris. Verst er det jo for dem som må selge av økonomiske årsaker. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
tuffff Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=16014902 30 fot seilbåt til salgs for 50K. Båten har ligget ute på Finn tidligere til en høyere pris. Ser ut som den trenger litt renovering, men sikkert mye for pengene. Jeg har forsøkt å ringe på denne annonsen flere ganger de to siste dagene, har også lagt igjen beskjed om hva det gjelder, men ingen svarer på telefonen. Kjedelig egentlig. Jeg som nesten hadde bestemt meg for å bli seiler igjen mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Da er han kanskje ikke interesert i og selge, eller kanskje kona hans har sagt at han skal selge båten.... men han vill ikke Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Jeg har forsøkt å ringe på denne annonsen flere ganger de to siste dagene, har også lagt igjen beskjed om hva det gjelder, men ingen svarer på telefonen. Kjedelig egentlig. Jeg som nesten hadde bestemt meg for å bli seiler igjen mvh tuffff Prøvd å sende sms? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.