Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Noen som har kjøpt båt av Stavanger Marinesenter? Hvor seriøst er dette firma?

 

Jeg hadde litt trøbel, frakt blei 3 ganger så dyrt.

Og plutselig ville han ikke ha båten min i innbytte, for han hadde fått en kjøper på den jeg skulle kjøpe, da var vi så langt uti prosessen at både låne papirer og kontrakt var skrevet under fra vår side.

 

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

Kan jeg minne om hva denne tråden egentlig skulle brukes til ..

 

I følge trådstarter skulle vi tipse om særdeles gode kjøp eller helst ting som var GRATIS i Askeladdens ånd :yesnod:

 

Nå benytter man tråden til å tipse om gode tilbud på båter til 2 mill. Sikkert greit for de om er i det moduset, men dette startet som en "skrot-nisse" tråd for oss som lever ett "prosjekt-basert liv"... :wink:

 

Start heller en egen "Gode kjøp for deg som har tre millioner til overs..." tråd.

 

Hvor er de gode tipsene om gamle påhengsmotorer, billig teak og andre livsnødvendigheter :cryin:

Link to post
Share on other sites

Nå var det jo sånn at tråden gode kjøp på finn ble slått sammen med denne.. Da ble dette resultatet. Jeg åpnet en tråd for 1 uke siden som heter Gode båtkjøp på nettet slik at båt kjøp uannsett pris kan legges inn der.. men den tråden har ikke blitt hentet opp av noen så da fortsetter 2 mill båt osv her :smiley:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Link to post
Share on other sites

Er vannskligt å selge slike prosjekter, betyr ikke at dem er verdiløse. Men ofte så betaler man i dyre dommer for å ha slike båter liggende. Da er det økonomisk greiest å gi dem bort om man ikke har planner for å gjøre noe selv.

 

 

hmmm! kanskje jeg har litt plass nord i hagen min.... :lol:

Redigert av blacki (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Siden det er såpass mange med Princess 35 her på forumet, legger jeg ut link til en som selger 2 stk propeller, 19 x 17 LH og RH om noen vil ha reserve propeller.

Tipper eieren har byttet motorer og at propellene mest sannsynlig passer til 41 installasjoner eller evt. 40b som båten ble levert med de 2 første årgangene...

 

 

Propeller til Princess 35

Disclaimer: Jeg har ingen relasjon til selger....

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...