Wasco Svart 30.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2008 Diverse SEILAS OG SEILMAGASINET Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
HCO Svart 30.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2008 Denne dukket nettopp opp på Finn.no: 50% av trimaran gis bort Om jeg ikke nettopp hadde kjøpt en liten seiler, hadde jeg sikkert kastet meg på denne... Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
Honduras Svart 30.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2008 Når båten er ferdig oppusset selger han den, og så deler han pengene 50/50 med deg. Hvem sitter igjen med svarte-Per da... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Wasco Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Ikke akkurat det vakkreste overbygget jeg har sett.... men her er det potensialer. Også er det gratis http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sleipner93 Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Nei det fins virkelig mange snodige overbygg wabra Men er helt enig med deg, her er det store potensialer. Bare og flekke ned overbygget og sette opp noe skikkelig! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Risør snekke Snekke 26fot mod 1936.FM motor bensin.byttet dekk foran og bak. noe restaurering igjen.Gratis mot henting Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Nei det fins virkelig mange snodige overbygg wabra Men er helt enig med deg, her er det store potensialer. Bare og flekke ned overbygget og sette opp noe skikkelig! Ja eller rett og slett ha den som en åpen båt...det er jo også en mulighet Står imiddlerid ingen ting om det er noen motor i båten Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Sleipner93 Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Ja tenkte også den tanken. Eventuelt bare ei lita hytte foran hvor man kan sove inni skjermet for regn og vind! Men nå må vi vel slutte og drømme og diskutere oss bort i denne tråden! Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Jeg har 2stk motorer på qxl 100kr stk, jeg synes hvertfall det er grisebillig: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...meFromMyPages=1 http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...meFromMyPages=1 Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 Her er noe som kan ta litt tid og fikse opp, men den skal bort i flg. eier. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Noe overpriset Kommedal men gud for en nydelig båt!! Sikle Sikle! Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 41 fot restaurert seilskøyteprosjekt gis bort Litt vanskelig å skjønne om eieren av dette prosjeket ønsker å gi bort båten, eller om han mener at 10.000 kroner er å annse som en "gi-bort" pris. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Trulte37 Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 NITRIST når et prosjekt med slikt potensial må gis opp! Dette har sikkert vært en stor drøm. Håper noen driftige folk tar over som vet hva de gjør. Bare skylight`en og koøyene er jo verdt endel penger. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
JRK Svart 6.November.2008 Del på Facebook Svart 6.November.2008 Ny båtmotor VP D9/500HK med V gir 330.000,- http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.November.2008 Del på Facebook Svart 6.November.2008 Noe dyr Marna R2 motor.. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 42 fot treskøyte gis bort Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 7.November.2008 Del på Facebook Svart 7.November.2008 Noe dyr Marna R2 motor.. Det var dyrt nok! Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Ja de kommer seg ned i pris, men jeg tror de skal enda lenger ned slik markedsituasjonen er om dagen... Er jo nesten 20 år gammel båt med 20 år gammel innredning, elektronikk og 2 store motorer som skal oppgraderes og holdes i stand. Har man litt uflaks med ting som må byttes/ oppgraderes og f. eks at motoren(e) ryker i tillegg, så flyr 100k lappene fort... Ellers kjempefin båt med et enormt stort volum for størelsen Fant en annen båt på Finn. Hvor godt kjøp den er vet jeg ikke. Kommer nok an på prisen, men den har sikkert "stort potensial" for den nevenyttige som vil legge inn "noen timer" og en god slump kroner i prosjektet... Skorgenes Sonic 375 Sunket Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Svolværpostei Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Fant en annen båt på Finn.Hvor godt kjøp den er vet jeg ikke. Kommer nok an på prisen, men den har sikkert "stort potensial" for den nevenyttige som vil legge inn "noen timer" og en god slump kroner i prosjektet... Skorgenes Sonic 375 Sunket Facinerende, den klarer jeg kanskje så vidt å snike gjennom porten her i bakgården i Oslo sentrum. Da blir vel naboene glad. Lurer på hva den går for? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Jamen, den er rosa! Passer til jenter og dem som tviler på sin manndom... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
sap_2000 Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Lurer på hva den går for? Jeg og... Men det bør være billig nok til at det lønner seg mtp. alt som må gjøres... -All elektronikk må ansees som kast. Alt av pumper, varmer, vinsj lys etc. må erstattes. Alt elektrisk må legges på nytt. Alt av tekstiler Puter trekk og laminert treværk må antaglig erstattes. Mao. sikkert omtrent like mye jobb, om ikke mer enn å bygge en halvfabrikat båt + kostnaddene med alt som må skaffes/ erstattes. Og når det er gjort har du fremdeles 2 motorer proppfulle av elektronikk og gir som har vært under vann som antagelig aldri blir helt 100 igjen... 2-300K kanskje?? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Svolværpostei Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Jamen, den er rosa! Passer til jenter og dem som tviler på sin manndom... Hvis det er det som skal til for å bli kaptein på den skuta er jeg villig til å vurdere min legning Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Lurer på hva den går for? det er da vel bare å sende en mail å spørre det? men båten er vel egentlig å se på som et brukt halvfabrikat? omtrent alt må vel byttes... så jeg mener ihvertfall at de ikke kan ta så ekstremt mye for denne båten Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Svolværpostei Svart 12.November.2008 Del på Facebook Svart 12.November.2008 det er da vel bare å sende en mail å spørre det? Forespørsel er sendt, sier fra om svaret er spennende. 2-300K kanskje?? Jeg vil tippe mer 700-800k. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.