Wasco Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Båt til salgs 1 kr,- http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Wasco Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 GRATIS PLATTGATTER PLASTSNEKKE UTEN MOTOR GIES VEKK VED AVHENTING, FAST AKSLING OG PROPELL, DET HAR STÅTT EN BMC60 HK, EN DEL ARBEID MÅ PÅBEREGNES, SKAL VEKK PGA DØDSFALL, SNAREST http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Fru Jacobsen Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Ja da er det et kjempekjøp. Skal vel ikke le av det, er det ikke egentlig litt fort gjort å glemme "småsummene" oppe i de store? 10-15 tusen er jo like mye selv om vi snakker om 2 millioner. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
10ta9c Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Her er jo det for titusener i vinduer og vinduslister. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Svolværpostei Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Mariah daycruiserHer har selger lagt ut intet mindre en 19 bilder av eksteriøret, og 0 av interiøret. Merkelig, men sikkert et bra kjøp. Og her er en link som kanskje fungerer: Mariah daycruiser Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Fra annonsen; MARIAH ER SÆRDELES RIKELIG UTSTYRT OG KVALITETSMESSIG ER DETTE EN MEGET BRA BÅT EFTER AT FABRIKKEN GIKK KONKURS TIGLIG PÅ 2000 TALLET ,MAN FÅR RELATIVT MYE BÅT FOR PENGENE . Er det et kvalitetsstempel at fabrikken gikk konkurs? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Bitteliten Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 er det billig for en amerikans DC med minste bensinmotor? Sitér dette innlegget Link to post
Lucky11 Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Er ikke dette også et nokså godt kjøp? Atlantic til 450'? Scand Atlantic Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Er ikke dette også et nokså godt kjøp?Atlantic til 450'? Sikkert mere å gå på etter som den enda ikke er solgt. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Mr. Import Svart 17.November.2008 Del på Facebook Svart 17.November.2008 Mariah ble en billigbåt etter fabrikk lagt ned , det er de gode gamle fra 1995 til 2002 som er av den gromme sorten og med bra kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar'n Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Denne fairline scuadron 43 må vel være greit priset?? http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Muligens jeg stikker finger'n i vepsebolet nå , men så fryktelig god pris var dette da ikke, iverfall ikke til "Inkassopris" å være, hverken med eller uten full tank i disse dager. 400 lapper av, da snakker vi. Begynner å bli gammel den båten også etterhvert. Det store kanonkjøpet sliter jeg med å tro at det er, men tenke meg den selv kunne jeg selvfølgelig. Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Er ikke dette også et nokså godt kjøp?Atlantic til 450'? Så sliten som den var innvendig synes jeg ikke det er et godt kjøp. Her skal det mer til en "litt kosmetisk oppgradering" som selger sier, ihvertfall hvis jeg skal få med min samboer på tur. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 enig. masse jobb og penger må påregnes for å få en "strøken" båt. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
JonnyBoy Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Er vel ikke helt usannsynlig at det er selger av Atlantic'en som prøver seg med litt ekstra markedsføring?? Førstegangsregistrert i går og et innlegg taler vel for seg? Å definere den båten som et godt kjøp, syns jeg er å dra definisjonen litt for langt. Kanskje vi heller skal si "mye båt for pengene"? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Gjesti Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Mariah ble en billigbåt etter fabrikk lagt ned , det er de gode gamle fra 1995 til 2002 som er av den gromme sorten og med bra kvalitet. Joda de gode gamle er av bra kvalitet.Fabrikken gikk forøvrig konkurs i mai 2001.Formene opptil 24fot ble deretter kjøpt av firmaet Seafox som produserer disse videre under navnet Mariah. kvaliteten på disse nye skal jeg ikke utale meg om. De resterende formene ble kjøp av Challender som produserte en 25fot og en 27foter videre. Denne fabrikken har forøvrig nå også gått konkurs,så alle disse gamle formene er solgt på en auksjon i USA nå i september. Jeg vet ikke hvem som har kjøpt dem så det skal derfor bli spennende å se om disse dukker opp igjen via en ny produsent http://public.fotki.com/Peperauction1/auct...turd/page4.html Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Å definere den båten som et godt kjøp, syns jeg er å dra definisjonen litt for langt. Kanskje vi heller skal si "mye båt for pengene"? For å være ærlig synes jeg heller ikke det er "mye båt for pengene". Kanskje hvis den kostet 300k. Sånn sett har den lite å gjøre i en tråd som heter "Gode kjøp på finn.no". Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Den atlanticen var heller DYR.. Der må alt ut og byttes av skai og polstring/puter etc etc. Lukter nok greit kjeller av den ja.. 300 er nok en mer real pris.. hadde den hvert hel og pen med nye puter og oppgradert på elektronikk fronten så ja.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
thewoodpecker Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 sikle Snekke Sitér dette innlegget Link to post
Morty Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Dette ser ut til å være en god pris... Nor Star 290 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Fin båt, jeg kjenner'n! Morty Sitér dette innlegget Mvh Morty Link to post
Svolværpostei Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Ser ut som en kjempefin båt, men personlig er jeg skeptisk til selgere som setter en pris på 1,- krone. De har helt sikkert en pris de forventer, da burde de også være ærlig nok til å formidle den. Da blir det også lettere å sammenligne med andre båter og søkemulighetene på finn.no fungerer bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 enig, og i tillegg har mange autosøk lagt inn med et gitt prisintervall, så her er det god sjans til å miste interessenter... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Moas-ark Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Denne fant jeg på svenske blocket.se, denne må jo noen kjøpe! www.blocket.se Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Fleksnes Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Har nettopp funnet ut at fadern har tenkt og kaste alle Båtmagasinet bladene sine. Fra første årgang. De aller fleste i båtmagasin permer. Er dette noe som kunne være interesant for folk? (Har ikke laget noe annonse eller tatt noen bilder, trudde heller jeg skulle arve dem en dag=) Ta kontakt på PM/mail. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Beneteau 50 med dynamisk posisjonering. (sic) Til MNOK 2.25. Jøss. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Båter som prises til 1.- de går jeg altid rett forbi med høye kneløft (sånn tullepris det betyr at selgeren mest sannsynlig også ikke har tatt båtholdet seriøst) . Dessuten så ser jeg skjelden de annonsene alikevel da jeg altid gjør søk med prisintervall og min interesse er ikke i området båt som ligger på havets bunn og gis bort for kroner 1.- til de som vil ha den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.