Bitteliten Svart 22.Desember.2008 Del på Facebook Svart 22.Desember.2008 jeg så samme som deg Baatsmann. Den båten kostet nok oppunder 3 mill ny i 06. Jeg hørte om en 07 Khamsin med 2xD6 som ble lagt ut til høystbydene oer 1.995'. Den gikk for 1,7. Er nok en del som må selge nå. Khamsin og Ghibli er nok litt typiske "kjappe penger" båter. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Dette er nok den som jeg satt inn for 2 innlegg siden som har blitt enda billigere Windy Kascmin til 1695` 2 D6 350 2006 mod. Her må det være en som skal selge uansett, nå begynner det å bli riktig rimelig. Koster vel rundt 3 mill ny. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
alidal Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Dette må vel være billig? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Hva med denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Dette må vel være billig? Utrolig rimelig, men med Stavanger Marineservice har det jo vært en tendens til at både det ene og det andre kommer i tillegg, men kanskje ikke her? Er båten i Norge og alle avgifter betalt er dette en båt jeg ville vurdert, men samtidig sjekket grundig ut at ikke var en av mandagsbåtene til Dufour, eller iallefall at den har hatt sine runder med reklamasjoner... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Finn Erik Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Det står høyestbydene over og at selger avgjør når han er fornøyd med budet. Tror ikke den båten blir solgt under 2mill, budet bør nok være nærmere 3 mill før selger er fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Kanskje denne? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
SeaRaymond Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Vel 12 år gammel båt og med "havarert" motor OG drev er vel ikke dette VELDIG billig... Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Hehe, var nok litt for rask med den ja.. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Noflow Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 men hvis et verksted ødelegger hekkagregatet, burde ikke det bli erstattet? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Den Princess V42 var da kvalmende lavt priset , om den går for et par mill da er det noen som gjør et kupp. Dufour 385 2005 til 850lapper er veldig billig det og , om det er reklamasjoner på den så er vel de fikset , er nok ikke mer feil på dufour enn på bav og hanse og alle disse ordner vel opp i sakene selv om duf har hatt en tendens til å la det gå lysår før det blir gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 31.Desember.2008 Del på Facebook Svart 31.Desember.2008 det her er BILLIG!!!!!!! Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
MrAnders Svart 31.Desember.2008 Del på Facebook Svart 31.Desember.2008 jeg så samme som deg Baatsmann. Den båten kostet nok oppunder 3 mill ny i 06. Jeg hørte om en 07 Khamsin med 2xD6 som ble lagt ut til høystbydene oer 1.995'. Den gikk for 1,7. Er nok en del som må selge nå. Khamsin og Ghibli er nok litt typiske "kjappe penger" båter. Nå kjenner jeg både eieren og selgeren, den gikk for 2.050.000. Hvis det ikke er solgt to stk -07 Khamsin 2xD6 med utropspris 1.995 i høst da. Men nyprisen var 3.700 så det er uansett en tragedie for han som måtte selge, kjøperen vil neppe få med seg noe som helst verdifall på denne båten om han så eieren den i 10 år. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 1.Januar.2009 Del på Facebook Svart 1.Januar.2009 Fikk akkurat en mail om jeg kunne være inntrisert i denne. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Båten skal/må selges, så selger er mottaglig for bud. Med det utstyrsspekket, så kan vel ikke dette være så gal pris. Fant det ikke i annonsen, men det står en D6 330hk i den Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
MrAnders Svart 1.Januar.2009 Del på Facebook Svart 1.Januar.2009 Nypris 1,6, den kan kanskje selges for 1.350 en maidag når solen skinner og børsen stiger. 30% ned mener jeg er helt rimelig nå etter finanskrise og konkurs produsent, 10% for konkursen, 20% for markedet rent generelt inkl vinterpris. Det blir 1.120. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 1.Januar.2009 Del på Facebook Svart 1.Januar.2009 Som jeg skrev, båten skal vekk og selger er mottaglig for bud. Tror heller ikke han får 1.350 i dagen marked, men er en grei sum å starte forhandlingene fra. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
johnson Svart 1.Januar.2009 Del på Facebook Svart 1.Januar.2009 det her er BILLIG!!!!!!! Neimen jab, er ikke det DIN båt da... Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
GP - Rune Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Det er noen man ikke ønsker å selge til! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Ikke spesielt morsomt spør du meg. Men han prøver vel heller ikke å være morsom. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Neimen jab, er ikke det DIN båt da... jepp ....... og det er grisebillig men har fått kona på gli - hvis vi starter pent opp og ikke trosser været osv vi har handla masse stash til båten så nå tar jeg den snart vekk fra finn så da kan mengden med folk som tror den går ned i pris drømme om igjen nye seter ute på flygern og kartplotter/ekkolodd og sying av puter i hjørnesofa inne på gang jeg fikk det som jeg ville hehe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
10ta9c Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Det er noen man ikke ønsker å selge til!Får en følelse av at dette er en som sitter på en koffert (halv)full av svarte penger og vil sko seg på andres ulykke. Ville ikke tatt kontakt ut fra ordlyden i annonsen. Et telefonnummer i dag, gir oss en mengde opplysninger om en personen. Kansje ikke tilfeldig at det er utelatt. (På den annen side kan det bare være en godgutt med dårlige sosiale antenner) Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Birchwood 320 Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Dette er et billigt søkelys sku eg tro. 1000,- spenn Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Ribtjenester Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Dette er et billigt søkelys sku eg tro. 1000,- spenn Noen med erfaring av denne typen, jeg skal ha søkelys men syntes de fleste er litt dyre. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
SandAnker Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Det er noen man ikke ønsker å selge til! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sikker på at det ikke er et båtblad eller lignende? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Sikker på at det ikke er et båtblad eller lignende? Det må i så fall være "Dine (svarte) penger", et blad som kun folk med lyssky inntekter kan abonere på... Har sett et par slike annonser tidligere, og hver gang sitter jeg og rister på hodet. Det kunne likegodt stått "Jeg har endel kroner som ikke er helt, ja du vet, som jeg skulle ha plassert. Og tror jeg skal finne en desperat idiot med båt. Det må være en dyr båt som er lett omsettelig, som jeg kan kjøpe sykt billig..." Beklager hvis jeg virker krass, men legger man ut en slik annonse, fortjener man at den blir omtalt... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.