Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?

Batdilla

Recommended Posts

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har nettopp demontert mitt Supercool kjøleelement for å sette inn et ordinært kjøleskap. Såvidt jeg vet fungerer det greit til å være et Supercool element, dvs, bruker mye strøm og er lite effektivt. :rolleyes:

Om det er noen som trenger, så si ifra.

20110529_004.jpg

20110529_003.jpg

20110529_002.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

• 2 måneder senere...

Er det ingen som har sett denne Sterling 1500W sinus inverteren til kr. 4250.- hos Alternativ Energi?

Pris for samme type hos Jørg er kr. 10333.-

Beklager, det du sier er dessverre feil.

Inverteren som finnes fortsatt på websidene til Alternativ energi er eldre modellen (alle som er blå)

som gikk ut for to år siden.

Den nye modellen heter også SI121500 og er ellers en komplett annen og igjen pålitelig teknik.

Den er også tydelig dyrere enn gamle serien, men det med gode grunn og er godt inversterte penger.

Dessuten gjelder det hele serien, den ble tatt ut og erstattet med den som nå er sort-rødfarget.

Det gjelder forresten både Pro Power S (Sinus) og Pro Power Q (modifisert Sinus).

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Driver å rydde ut fra svigermors kjeller og fant følgende:

Varmvannsbereder, 30L m/230V kolbe = 500,-

Robertson AP100 (tror jeg) autopilot, med fjernbetjening, kompass, rorindikator og styreenehet. = 1.500,-

KH radar, 1,5kW, komplett (inne og utedel) med kabel. = 1.500,-

Kjøper du alt = 3.000,-

Først til mølla. :thumbsup:

Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til.

• 1 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...