Jump to content

Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?


Batdilla

Recommended Posts

Kjekt med disse. Var selv hos en kar og hentet meg tretten vinduer og to ytterdører hvor alt av karmer osv var i massiv teak. Fra ett funkisaktig hus antagelig bygd på 60-tallet. Flott rød og førsteklasses Burma-teak kappet ned 20-30 år før miljøsvinforkjemperne gjorde sitt inntog. Skal bli bl.a. nytt dekk på snekka :cool:

Så det er mitt bidrag til å bevare regnskogen (som allerede er kappet ned ) :lol:

Link to post
Share on other sites

Ønsker meg så inderlig: Propell og kone til Suzuki 6 hk utenbords. ((RED: mente 'cone' - hu venninna mi skal ikke byttes bort :giggle: )

 

(Den fortjener litt lengre liv etter en 7 dagers 'bunntur' - og en eier som ikke forsto at å sette splinten i 'løse luften' ikke duger :crazy: )

Redigert av bombom (see edit history)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


"Båter" er av TRE.... ;-)


SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...