Jump to content

Noe spesielt med Mercury utenbords!?


Yafinn

Recommended Posts

- Det står at det der er en potetopptager foran på det første bildet!! .....Underhaug V8.....??? :lol::lol:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Du er omringa av "hissige" Mercury/Mariner-frelste overalt. :lol: :lol:

Uansett kva gode argument du måtte komme med så du dømt til å tape. :lol: :lol:

Huff og huff :eek::eek: Regner allikevel med en gentlemansaktig oppførsel hvis jeg mot formodning skulle bli kastet på rygg og må heise hvitt flagg og i tillegg be om nåde....... :lol::lol:

Visste du forresten at jeg med min ol´reliable :cool: YAMAHA :cool: 4A kjørte fra en merc 6 montert på helt lik båt i forrige uke? :flag:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Link to post
Share on other sites

Sånn ellers trodde jeg at 3 literen til OMC var V8...

Den var først på 3.6 liter, ble deretter 4 liter.

 

Ellers har jeg avstått fra å kommentere for mye ang Mercury da jeg ikke har spesielt mye erfaring med merket - annet enn de jeg har slept hjem da :cool::cheers:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...