Jump to content

Denne helgen går turen til......

Astor

Recommended Posts

Joda, det ble dans og musikk her i går. Hyggelig når BP-venner kommer innom. En utrolig flott avslutning på en lang og fin båtsesong for oss i Astor. Vi skal selvsagt ha båten på vannet vinteren i gjennom, men som besteforeldre vi er har vi lovet oss bort noen helger fremover. Vi tar en helg av gangen. Kanskje blir det enda flere hyggelige ttreff her ute på Borgen før venner tar båtene på land.

Hyggelig å hilse på dere andre BP-båtene også. Kom bortom! Her ligger vi samlet, Escada, Ella og Ajoda. Har oobservert Quantum ved Kølaskuret også.

I dag blir det tur til Drøbak og øl og karbonadesmørbrød i kroa ved torget og fiskekaker i båthavna på vei hjem. Vi har det godt vi båtfolk.

Været i går kveld slo til på full musikk. Godt å ligge godt fortøyd helt innerst i havna hvor nord-østen ikke tok så hardt. Det blåste friskt i går og vi er glede for at vi kom inn før vinden frisknet til.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hvordan er det på Oscarsborg, mange båter? Vi regner med å ankomme imorgen ettermiddag (da skal solen komme frem og vinden minke) og bli et par dager.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Ja, du merker nok vinden bra utpå der du ligger.Her et lite oversiktsbilde. Tom ligger ytterst, jeg ligger helt til høyre i bilde (Quantum ligger ennå lenger inn).Astor, Ajoda, Bavaria- Morten (??) og Rem nærmest..Borgen1_JPG.jpg

Hehe ,jaja ikke lett alt ting men det ser jo ut som dere ligger forholdsvis trykt da ;o))

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Hei.

Nå er det ikke mye igjen av helgen, men Trudelutt er i hvert fall på plass på Oscarsborg sammen med to andre båter. Nå er en bedre kyllingmiddag med rødvin fortært, og nå er det snart tid for dagsrevyen på TV. Etter det blir det kveldstur med skipshunden (som koser seg på bryggen alene) før det er tid for Ludo!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hei igjen.

Nå er kveldsturen med skipshunden unnagjort. Her er det dønn stille og temperaturen ute er +11gr.

Jeg tok med meg mitt Canon IXUS100s kompaktkamera og tok noen bilder på turen. Her er de:

borgen_kveldsol.jpg

borgen_bro.jpg

borgen_mur.jpg

borgen_hus.jpg

borgen_blomster.jpg

borgen_kommandor.jpg

borgen_trudelutt.jpg

Vi koooser oss!!

Lars H.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...