Barbaria Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Litt mer info og bilder. Gikk fra Malmø i morges, fin medvindseilas nesten helt frem til Klintholm havn, eller Møns Klint Marina, hvor vi overnatter. Godt med en Størtebeker når vi kom frem.Klintholm havn rolig i mai. Passering av Broen Mye trafikk, og denne ble skikkelig nærgående nær Falsterborev. Lillgrund Vindmøllepark Møns Klint, Landskapet ved Møns Klint er imponerende, hvite klipper i kalk reiser seg mer en 100 meterloderett mot himmelen och sagnet forteller at mange sjømenn reddet seg unna harde vinder le av klippene. Havnen i Klintholm Barbaria på tur - Blogg Link to post
Flid Svart 16.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Her savnes ingen verdens ting. Storflagging i morgen og marsjering på dekk. Ha en fin dag i sør! Vi har hatt en glimrende tur i dag. I morgen blir det pølser og bløtkake. Hils fruen! Link to post
Astor Svart 16.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2014 Er det sandspollen dere alle snakker om? Riktig. :) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MaSa Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Holder på å klargjøre båten til kona er ferdig på jobb. Vurderer mulighetene men kanskje det blir stavern til en forandring . Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
SoBo Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Har Jomfruland i tankene Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Kaskazi Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Portør - Hunnebostrand på lørdag kveld muligens via Koster med 17 fots RIB, Tar nok 4- 5 timer. Meldt veldig fine forhold med svak vind sørfra. Det blir kvalitetstid på fjorden. Link to post
sap_2000 Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 På vei ut nå. Blir Middagsbukta frem til i morgen hvertfall. Er et par skikkelige byger på vei. Sees tydelig på radaren :-) Mvh. SAP Link to post
Arvid_A Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Vi ligger ved Risholmen (Hankø) og har hatt skikkelig styrtregn nå et par timer. Nå skinner imidlertid sola igjen på blikkstille sjø. Rododendron-blomstringen er i gang i 'Astrup-parken' her! :-) Link to post
MaSa Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Ligger i stavern er bare 2 båter her, ser det ligger en del ute på citadelløya eller hva det heter :) Startet meg knallvær da vi kom før det skyet over og er litt yr i lufta! Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Enzo Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Vestre bolærne eller Nordre Årø er planen for denne helgen, vi har ligget uten å løsne fortøyningene i TBG gjestehavn i over en måned Link to post
Draco24styling Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Skjærhalden i natt. Apalvika i morgen tenker jeg Norske båter er best! Link to post
Lars H. Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Vi ligger på Kommersøya, alene på den ene bryggen og en båt på den andre. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
dennrick Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Vi ligger på Kommersøya, alene på den ene bryggen og en båt på den andre. Det så jeg at "Trudelutt" gjorde på vei ut fra Sandebukta idag på plotteren min. Kom inn som farlig mål:-) Vi har kommet oss til Verdens Ende med fulltallig mannskap (2+3 barn). Her er det 15 båter ikveld. Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
JørgenL Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Ligger i stavern er bare 2 båter her, ser det ligger en del ute på citadelløya eller hva det heter :) Startet meg knallvær da vi kom før det skyet over og er litt yr i lufta! Hils Fredrik i V40, regner med vi dukker opp i morgen ;-) meldt bra temp! Link to post
Astor Svart 23.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Havnefest i San Take'. Utrolig koselig. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MaSa Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Hils Fredrik i V40, regner med vi dukker opp i morgen ;-) meldt bra temp! Han snakket jeg med da jeg kom. Hyggelig kar :) Ligger rett bak han :) Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Sidestick Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Skal ikke se bort i fra at det dukker opp en Bavaria til i Stavern i morgen... :-) Hold av en plass ´a.. :-) Link to post
MaSa Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Skal ikke se bort i fra at det dukker opp en Bavaria til i Stavern i morgen... :-) Hold av en plass ´a.. :-) Hjertelig velkommen :) Venter på dere ! Få til tidlig avreise så ordner alt seg hehe :) Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Pequod Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 (redigert) Vurderer å ta meg en tur over til Vollen på søndag og besøke Oslofjordmuseet... Lørdagen går nok til vask og polish av båten over fenderlinja. Det klør i meg etter å få shinet den opp, det trenges! Vask og polering under får jeg ikke gjort før 12. juni...var ikke noe ledig før da ettersom jeg har hatt det litt for travelt med å farte rundt på fjorden til å tenke på å bestille tid til å henge i stroppene... Tenker jeg skifter impeller, olje og filtre i samme slengen... Redigert 23.Mai.2014 av Pequod (see edit history) Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 På Gressholmen med Eirina. Stille og rolig :-) Link to post
Flid Svart 24.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 På Gressholmen med Eirina. Stille og rolig :-) Blir det en runde med kubb? Hils alle sammen! Link to post
Tom Rør Svart 24.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Det er bare meg og Halvard, så vi dropper kubb. Kos dere i Danmark :-) Link to post
Flid Svart 24.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Takk vi har det utmerket. Stjerneskudd og fiskekaker går ned på høykant. Link to post
Tom Rør Svart 24.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Takk vi har det utmerket. Stjerneskudd og fiskekaker går ned på høykant. Det høres ikke feil ut Link to post
Astor Svart 24.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Havnefest på fredag med hyggelige båtnaboer. Denne helgen blir det å stelle rundt veggene i heimen. Og mulighet for en liten fjordtur hvis vi føler for det. Nå går det fort mot ferietid, som avvikles før fellesferien setter inn. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn