Sydvesten Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Hyggelig det da Ludde... når reiser dere da? Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
EIRINA Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Lykke til i Horten Tine III og Øko Runo og Tone Gratulerer med dagen så får dere kose dere og ha en hyggelig helg jeg for min del kommer til og ha en sofa helg var en tur i kiel i helga med MACIC det var meget avslappene med noe godt kolt oppskåret og god drikke. ha en fin helg alle sammen Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Gratulererså mye med dagen Tone og Runo ,vi sees i gjestehavna i Horten til helgen.Jeg skal hvere med Stessless som deksgutt. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Dette er vel en stimulering til at flere BP medlemmer svinger innom Horten. Antar at det drier seg om gjestehavna. Forsøker å stikke innom. Håper noen kan ta tampen om det blåser endel. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Takker alle sammen , men nå er vi snart ferdige med det håper jeg . Astor jeg holder på og montere , men ikke gjort på 2 minutter detta nei . Folk innom hele dagen ( gøy det da ) og ombygging av targa'n og div +++ så ting tar tid , men er vel oppe å går imårra tipper jeg . Roaldbj , tampen skal vi vel klare vil jeg mene Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ben Sin Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Denne helgen går ferden opp på to flotte Ilas aluminiumsbukker. Litt dessverre, og litt ok. Høsten har kommet, og jeg har masse annet moro å fordrive tiden med. Så kan jeg jo glede meg i hele vinter til å nyte båtlivet igjen neste sommer. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Gratulerer Runo med jubileet. Du nevnte dette i farta samme uken. Du hadde vel ikke hatt noe i kaffen tro siden dette gikk meg hus forbi. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Lars H. Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Skal nok en tur på fjorden jeg også. Det blir kun skipshunden og jeg da fruen jobber. Har egentlig tenkt på en tur til Holmsbu igjen, men kanskje det også blir en tur innom Horten. Vind og sjø får avgjøre. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 2.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Vi er heldig her i Oslofjorden som har et par steder hvor vi kan treffes og ha det koslig sammen. Horten gjestehavn og Sandspollen er blitt to samlingsteder hvor vi trives svært godt. At vi er en fast gjeng pluss/minus, er vi svært glade når nye ansikter dukker opp. Vi har det ganske uhøytidlig hvor vær o vind bestemmer om vi sitter ute eller inne. Hjertlig velkommen til nye BP-ansikter når vi samles. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
roaldbj Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Jeg prøver enten med selektivt oppkall eller med vanlig VHF kanal for BP å få bistand til fortøying ved ankomst Horten gjestehavn. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Det skal gå bra Roald, vi lytter på K77 vet du. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
roaldbj Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Er det ønske om faglige tester? Jeg er åpen for kikkert-tester, radar-tester og sosiale tester. prioriterer sistenevnte. Sitér dette innlegget Link to post
Tjond Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Vi er heldig her i Oslofjorden som har et par steder hvor vi kan treffes og ha det koslig sammen. Horten gjestehavn og Sandspollen er blitt to samlingsteder hvor vi trives svært godt. At vi er en fast gjeng pluss/minus, er vi svært glade når nye ansikter dukker opp. Vi har det ganske uhøytidlig hvor vær o vind bestemmer om vi sitter ute eller inne. Hjertlig velkommen til nye BP-ansikter når vi samles. Var i Horten lørdag til søndag når dere feiret 5 årsjubileumet. Så ut til å være en artig samling med båtglade menesker. Var der ikke med egen båt da jeg dessverre ikke fikk damen vår på vannet i år. Krykker og båt svinger liksom ikke. Men håper jeg og fruen får anledning til å ta del i de sosiale samlingene til BP neste sessong. Ha en knall og forhåpentligvis flott høstweekend. Sjøen er bare helt fantastisk på høsten. Ingen grunn til å ta landkjenning enda. Selv drar jeg til Golsfjellet. Og pass på å ha litt Mangolikør klar, tilfelle den tørste herremannen skulle være i beit igjen. Men han sier vel i fra på K16 som sist............ Sitér dette innlegget Trond Haug Link to post
Tine IV Svart 2.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2007 Dem 2 siste helgene har det kommet BP folk innom skuta for en kaffekopp , dem har kjørt bil forbi å sett en BP vimpel og kommet innom .Det er jo dette som er BP da folk ser vimpelen og stikker innom , kjempe koslig med besøk med å uten båt eller kaffe Så er det flere som føler seg frista for en tur innom Horten til helgen , ja så er det bare å komme da . Kan se ut som det blir et bra oppmøte , så da er det bare å få skute iorden igjen .Det meste står på hue om dagen her , ufattlig mye ball for å få trekt litt kabel her å der Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 3.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2007 Hva ligger diesel-prisen nå nå Runo? De har vel vinterdiesel nå vel? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mariell Svart 3.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2007 Ser ut til at været blir bra til helga. Så det blir vel en siste båttur for sesongen. Mulig vi havner i Horten. Begynner å bli lite med kjentfolk som har båten på vannet. Bortsett fra BP medlemmer da og de er det jo hygglig å treffe oftere enn ett treff annet vært år. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
pallemann Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 PALLEMANN tar siste helgeturen til Horten og ankommer forhåpentligvis før det blir mørkt i kveld. Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Hmm - ser ut til at det blir nesten juli-travelt i Horten i helgen. MorMajor har også kurs dit. mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Tine IV Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Astor , 6-50- hos oss og 6.90- på Værven .Vinter diesel , nei tviler på at det har kommet enda .Fyller ikke før det er tomt vi , men er kansje rundt hjørnet . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
REM Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Vinter diesel , nei tviler på at det har kommet enda . Tine III Vinterdiesel? Det var i gamle dager det. Trukkereernoesomhetedetlengergitt? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Mariell Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Starter turen til Horten om 2-3 timer. Madammen er på jobb men kommer etter med buss i kveldinga. Ser ut til å bli ett mini treff ja. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
baatsman Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Turen går fra leangbukta til hvaler. Det blir single-handed, hvis ikke jr bestemmer seg. Frue og datter drar for å se på det nye familiemedlemmet. En dvergschnauzer. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
ter-av Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Turen går fra leangbukta til hvaler. Det blir single-handed, hvis ikke jr bestemmer seg. Frue og datter drar for å se på det nye familiemedlemmet. En dvergschnauzer. Litt OT, men med båtvri: Hadde som guttunge en blanding av dvergschnauser og buhund. Den gneldret så fælt at vi fikk klager fra folk som pusset opp båtene sine i marinaen 300 meter unna! (Det skal dog nevnes at det var den tiden da folk stort sett pusset trebåtene sine for hånd og ikke med maskin. ) ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
baatsman Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Litt OT, men med båtvri: Hadde som guttunge en blanding av dvergschnauser og buhund. Den gneldret så fælt at vi fikk klager fra folk som pusset opp båtene sine i marinaen 300 meter unna! ter-av Vi må ha klare grense-settinger her, skal ikke ha en gneldrebikkje. Men det er en stor vakthund i liten kropp. Faktisk ikke skjønt sin egen størrelse, skikkelig tøffinger. Vi har en gerilja-kanin også. Blir regne NOAHS ark. Men det skal bli en båthund. Ellers for vi håpe det fine være holder seg. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Enzo Svart 5.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2007 Blir Bolærne i helgen , siste tur før båten tas på land. Skulle vi hatt et egen hundeforum her også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.