Tom Rør Svart 24.September.2010 Link til dette innlegget Svart 24.September.2010 (redigert) Dobbeltpostet Redigert 24.September.2010 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Hafrsfjord Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Nå bærer det ut på Link to post
Astor Svart 25.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 (redigert) Joda, det ble dans og musikk her i går. Hyggelig når BP-venner kommer innom. En utrolig flott avslutning på en lang og fin båtsesong for oss i Astor. Vi skal selvsagt ha båten på vannet vinteren i gjennom, men som besteforeldre vi er har vi lovet oss bort noen helger fremover. Vi tar en helg av gangen. Kanskje blir det enda flere hyggelige ttreff her ute på Borgen før venner tar båtene på land. Hyggelig å hilse på dere andre BP-båtene også. Kom bortom! Her ligger vi samlet, Escada, Ella og Ajoda. Har oobservert Quantum ved Kølaskuret også. I dag blir det tur til Drøbak og øl og karbonadesmørbrød i kroa ved torget og fiskekaker i båthavna på vei hjem. Vi har det godt vi båtfolk. Været i går kveld slo til på full musikk. Godt å ligge godt fortøyd helt innerst i havna hvor nord-østen ikke tok så hardt. Det blåste friskt i går og vi er glede for at vi kom inn før vinden frisknet til. Redigert 25.September.2010 av Astor (see edit history) Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Roger jo Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Det ble reprise http://www.op.no/kamera/kamera_helgeroa/ Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Bitteliten Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Vi var en tur innom Son, Horten og Åsgårdstrand i går. Lite folk - bortsett fra i Horten der det seg båter inn ganske tett. Vi vurderer å ta en tur ut med båten i dag for overnatting - får se hva vi får til. Link to post
Trophy Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Blir overnattingstur til lille Kalvøy i kveld Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Lars H. Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Hvordan er det på Oscarsborg, mange båter? Vi regner med å ankomme imorgen ettermiddag (da skal solen komme frem og vinden minke) og bli et par dager. Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Her er det plasser nok, og vinden river i skuta her som jeg ligger. Godt at man er godt fortøyd Link to post
Compromise Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Ja, du merker nok vinden bra utpå der du ligger. Her et lite oversiktsbilde. Tom ligger ytterst, jeg ligger helt til høyre i bilde (Quantum ligger ennå lenger inn). Astor, Ajoda, Bavaria- Morten (??) og Rem nærmest.. /per Link to post
Tom Rør Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Se der ja! vanskelig å gjemme seg bort med den jolla jeg har bakpå PS: Den er vesla sin!!!!!! Link to post
Servicemannen Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Lurte på å lage en enorm hekkbølge på dere hekkbølgemakerene med full seilføring i den fine vinden. Men jeg er godhjertet og holdte meg hjemme i havn i dag http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Tom Rør Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 godhjertet og holdte meg hjemme i havn i dag Du er jammen snill Link to post
Tine IV Svart 25.September.2010 Link til dette innlegget Svart 25.September.2010 Ja, du merker nok vinden bra utpå der du ligger.Her et lite oversiktsbilde. Tom ligger ytterst, jeg ligger helt til høyre i bilde (Quantum ligger ennå lenger inn).Astor, Ajoda, Bavaria- Morten (??) og Rem nærmest.. Hehe ,jaja ikke lett alt ting men det ser jo ut som dere ligger forholdsvis trykt da ;o)) Tine IV Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Lars H. Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Hei. Nå er det ikke mye igjen av helgen, men Trudelutt er i hvert fall på plass på Oscarsborg sammen med to andre båter. Nå er en bedre kyllingmiddag med rødvin fortært, og nå er det snart tid for dagsrevyen på TV. Etter det blir det kveldstur med skipshunden (som koser seg på bryggen alene) før det er tid for Ludo! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 ingen tur på oss i helgen. feber og tett i hue (tettere enn vanlgi - om det går an ) men vi fikk hentet jolla hjem - den er nå vasket og gjort klar for motorservice. Link to post
Tom Rør Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 (redigert) Hei. Nå er det ikke mye igjen av helgen, men Trudelutt er i hvert fall på plass på Oscarsborg sammen med to andre båter. Nå er en bedre kyllingmiddag med rødvin Lars H. Kos dere i høstmørket ingen tur på oss i helgen. feber og tett i hue (tettere God bedring Redigert 26.September.2010 av Tom Rør (see edit history) Link to post
Lars H. Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Hei igjen. Nå er kveldsturen med skipshunden unnagjort. Her er det dønn stille og temperaturen ute er +11gr. Jeg tok med meg mitt Canon IXUS100s kompaktkamera og tok noen bilder på turen. Her er de: Vi koooser oss!! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Ser ut som Dere har det bra nå ja!!!! Link to post
Lars H. Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Yepp! Og vi trenger ikke å være hjemme før fredag. Jeg er jo pensjonist og fruen skal ikke på jobb før lørdag! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Misunnelig jeg nå!!!!!! Link to post
Quantum Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Vi koooser oss!! Lars H. Det tviler jeg ikke på, misunner dere ikke vi Vi gikk fra borgen i 15 tiden, håpet dere hadde kommet før vi gikk men såg ikke noe til dere. Koooos dere videre. Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Wannskrækk Svart 27.September.2010 Link til dette innlegget Svart 27.September.2010 Seiler fra Oslo onsdag ettermiddag/kveld. Målet er Skagen, og etterhvert Koster/Strømstad. Men vi får se an været litt. Gleder meg veldig! Flere som skal den retningen denne uken eller til helgen? Link to post
sjøman Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Til helgen blir det en tur på Borgen.Skal bli bra det etter å ha pint meg igjennom 2 helger på land!! Link to post
Ribtjenester Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Til helgen går ferden til Tisler på krabbefiske og vilmarkstur:) Helg med de som vil. www.ribtjenester.no Link to post
Salt Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Det blir vel en sesongslutt-tur til Kostersundet, eller noe slikt. Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn