Key Freak Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Holmsbu for oss til helgen. Nå har jeg vært på Båter i sjøen i Sandvika, så er det unnagjort for i år. :-) Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Pettern1972 Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Ryker vel på en "akterdram" på Edholmen sammen med Marida + svoger i helga vil jeg tro... Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Mariell Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Ett par båtfrie dager i hytte på Lifjell, for å feire min fars 80 års dag. Gruer meg, :sweat: skal sove i en seng som IKKE er på en farkost som flyter. Tror sist gang var natten mellom 11. og 12. Januar, sov dårlig den natta. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
olpi Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Er det noe åpent på Edholmen i helgene nå? Litt usikker på hvor vi skal ta veien i helgen... Link to post
Møkkalasset Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Det blir nok et sted i Tvedestrandsfjorden. Mange ledige plasser å velge blant på denne tiden av året. Helst et sted med TV-signal, så man kan få med seg landskampen. Link to post
Pettern1972 Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Er det noe åpent på Edholmen i helgene nå? Litt usikker på hvor vi skal ta veien i helgen... Er kun brygger her nå. Innerste brygga er det strøm på, men ikke den ytterste. Det er også vann der, om du fyller i kanner. 140 kr døgnet med strøm, 120 uten strøm. Er nok ingen fasciliteter her lenger, men ille koselige folk der da. Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
olpi Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Er det mye folk der på denne tiden da? Mht havneleie så er det vel høsttakster rundt om nå. Bl.a. på Skjærhalden er det 150,- (inkl strøm) opp til 40 fot fra september. Link to post
Pettern1972 Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Har ikke vært der på 2 uker nå, men det er sjelden det er så mye folk der. Godt mulig at pengeinnkreveren har sluttet å gå nå, det tør jeg ikke si noe om. Vi som pleier å ligge her koser oss iallefall her. Spørs jo litt hva som foretrekkes. For vår del synes vi det er fint på et sted som det ikke er så folksomt. Og på Edholmen er det som regel stille og rolig, og de fleste kjenner hverandre. Partyplasser som Skjærhalden er jeg veldig sjelden, da jeg rett og slett ikke liker meg der. Men det er og smak og behag. Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Mariell Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Havneleie etter 1. September? Hakke sånt i Sandefjord. Da er det gratis og strøm/vann. MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
olpi Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Får se an litt hvor turen går. Har ikke vært så mye på Skjærhalden jeg heller, men har faktisk aldri opplevd mye fest og støy mens vi har lagt der. Synes det er greit med landstrøm når jeg ligger i gjestehavn og betaler for å ligge der. Kanskje særlig nå på høsten. På sommeren er vi mest langs holmer og skjær. Link to post
Marida Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Er meldt en del vind da pettern? Er det ikke masete på Edholmen da da. Link to post
Pettern1972 Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Nei da, ligger en princess longside på andre siden av brygga som skygger for den værste vinden, hehe. Ganske morsomt egentlig å se hvor enige yr.no og storm.no er om vindprognosene. Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Bonus Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Da ligger vi på den vanlige plassen på Hankø. Noen få båter her, men ikke mange. Sol fra skyfri himmel og nærmest vindstille. Deilig :-) Link to post
Tom Rør Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Ligger på Gressholmen, og der var det fullt da jeg kom. Havnevakta anviste meg alternativ plass, så det gikk greit. Merkelig hvor store noen båter blir når man venter på kjentfolk, for plutselig forhalte de noen båter , og vips ble det plass til en førtifoter. Rart? Havnevakta var ikke spesielt begeistret for den metoden. Link to post
Sitrin Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Ligger på Hankø. Får se om vi drar videre eller blir her i morgen ( ønske om uthavn om bord) Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Bonus Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Velkommen skal dere være, nabo Sitrin :-) Link to post
Key Freak Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Så og si fullt i Holmsbu i kveld. Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Sitrin Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Takk for det og hjelpen når vi la til Bonus Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Astor Svart 7.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Fullt på Borgen i kveld. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Free Lillehammer Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Har blåst kjetting på Lillehammer i dag, så turen går til båthavna vår i Oslofjorden for å se på forholdene. Lars H.: Hva har du av webcam-løsning i båten? (Linken er død nå.) Link to post
Lars H. Svart 7.September.2012 Link til dette innlegget Svart 7.September.2012 Webkameraet er et helt standard webkamera med USB tilkobling til PC'n, og jeg kjører et gratis program fra yawcam.com. Kameraet er tatt ned nå da det er så fullt med båter her, og jeg ønsker ikke at det peker rett mot båter med identifiserbare personer. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Laholm Svart 8.September.2012 Link til dette innlegget Svart 8.September.2012 Mariell! Luksuss-situasjon! Gi dine foreldre 10-12 år til, og pliktene øker drastisk! Satser på neste overnatting i båt om en uke! Laholm Link to post
Lars H. Svart 9.September.2012 Link til dette innlegget Svart 9.September.2012 Hei. Så går denne helgen mot en ende. Men vi ligger fremdeles i gjestehavnen på Oscarsborg og koser oss. Nå har "freden og roden" senket seg over havnen, og vi er kun to båter i hele havnen. Men i morgen får vi komme oss hjem da kjøleskapet er temmelig tomt for det meste. Lars H. webcam fra båten Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 9.September.2012 Link til dette innlegget Svart 9.September.2012 Fremdeles helt greit i Strömstad, ikke noe stress. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn