Sabrina Startet 15.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2003 Hei, Kjenner noen til en bok som heter "Gamle fiskemed i Rogaland" og som skal være kommet ut på et privat forlag. Dessverre kjenner jeg ikke navnet på forfatteren, men har fra flere hold fått bekreftet at det finnes en slik bok eller hefte. Jeg er meget interessert i å få tak i et eksemplar, så dersom noen har tips, - hadde det vært fint. Antikvariater og bokhandlere er kontaktet uten resultat. Søk på internett og i biblioteker har heller ikke resultert i noe. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 15.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2003 Sabrina, Det klinger svært fristende, jeg stiller meg ærbødig i køen hvis en slik bok skulle dukke opp ... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Jo_Eirik Svart 15.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2003 Fant følgene ved søk på http://www.antikvariat.net (ved søk på fiskemed) Ikke bare Rogaland men hele landet, 380 sider. Til alt overmål er det 2 eksemplarer ett i Norge og et i Uppsala, så da kan Poseidon også få en bok. HOVDA, PER, Norske fiskeméd landsoversyn og to gamle médböker. Universitetsforlaget 1961. 380 s. NOK~ 113 · spør Antikvariat Thomas Andersson, Uppsala (SE) · AND9081 · HOVDA, PER: Norske fiskeméd. Landsoversyn og to gamle médbøker. Oslo. 1961. Originalt omslag. 8vo. 380 sider. Fribladet revet ut. Ellers bra ¶ Nr. 2 i serien Skrifter frå Norsk Stadnamnarkiv NOK 150 · spør Majorstuen Antikvariat, Oslo (NO) · MAJ4318 · Sitér dette innlegget Jo Eirik Vee www.sjoassistanse.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.