Jump to content

Godt nytt år

bao

Recommended Posts

Kaster meg på med ønske om et Godt Nytt År og fredfulle minnerike seilaser i 2008 :newyearsign::sailing:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

:newyearsign::newyearcheers:

GODT NYTT ÅR ØNSKES ALLE HER PÅ BAATPLASSEN

MED HILSEN FRA MANNSKAPET PÅ QUANTUM

P.T. I FJELLHEIMEN

OG SOM HÅPER PÅ MINIMALT MED RAKETTER, ER IKKE MORSOMT MED EN SKUDDREDD HUND.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Hei.

Og så vil også jeg og mine få ønske alle, passive som aktive brukere av dette flotte forumet:

Godt Nytt År! :newyearcheers::newyearsign:

Hilsen mannskapet på Trudelutt

Trude, Lars og skipshunden Japp

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Jau, og skål folkens. :newyearcheers:

Og godt nyttår alle båtførere her på BP, litt ekstra hilsen til chagall som ga meg en hyggelig intreden her på forumet i år :drink:

:newyearsign:

Redigert av KenBjork (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...