Jump to content

Husk å se etter båten


sailorboy

Recommended Posts

Jeg har vært med Bastøferga over Oslofjorden i 22-24m/s. Da tok jeg "Fosen". Var ikke noe problem det. Overrasket over at de har stoppet. Vi opplever ikke været som ekstremt her.

 

Fra Moss Avis

Meterologisk institutt melder til Radio Moss at det er sørlig stiv kuling i Oslofjorden, og at været ikke ser ut til å bli bedre før utover mot kvelden da vinden vil dreie seg svakt sørøstlig.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Sånn det har blåst idag er det lenge sia jeg har opplevd , og det kommer noen vindkast så skuta mi virker som en kork her jeg ligger . Men den "lille" skøyta som går til Bastøya , den rusler fram å tilbake her . Folka må jo få besøk av sine kjære og matlevering osv . Men litt rart at Bastø Fosen ikke går da, men hadde vært artig å vist hva dem måler i kasta her . Har vært her nede med kast oppi 18ms , og det er mye verre idag mye verre . Men det er høsten så det kommer sikkert mere , men koser meg med festfotball på tv og god kaffe .

 

Tine III

Redigert av Tine III (see edit history)

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

JEg og ett par kammerater var ute og seila Bavaria 35Match i går og med to rev og treeren, klarte vi ikke sløre i drøbaksund en gang. I drøbkasund i 2 tiden blåste det gjevnt over 30knop, vi så 39knop, men tror nok det kan ha vært mer en dette også

 

 

Sjekk også båtene deres for tyveri, jeg hadde noen om bord natt til onsdag som rappa cd-spillern

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...