Jump to content

Byggmakkerreklame på TV2


skorpo

Recommended Posts

Det er som Admiralen sa: 'Du kan bygge så mye båt du vil, bare du pusser opp et rom i måneden'. Tror vi har 14 rom med stort og smått. Tok ett før jul. Da kan jeg fortsette å bygge båt februar 2008. TV2 er boikottet.

 

Egentlig er det vel Byggmakker som bør bli boikottet...men som de svorne båtfolket båtplassens medlemmer er så handles det nok minimalt på Byggmakker :smash: uansett :wink: ...bortsett fra bryggemateriale etc.. :fishing:

Link to post
Share on other sites

Nei tenk så gjør jeg ikke det. I motsetning til alle skapkikkerne er jeg ikke redd for å si at jeg følger med i den beste såpen som noen gang er lagd

 

Jeg ser ikke Hotel Ceasar hver dag, man.-fre. kl.1930 på tv2........ :blush:

Jeg har aldri hørt om Juni, Benedicte og disse Anker-Hansen folkene, det er nå helt sikkert..... :rolleyes:

 

Ps.

Storm er en tullebukk som godtok tilbudet på 3 millioner!!!!!!

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

Det er nå engang så at uansette hvilken kanal du ser på, så får du servert reklame enten du vil eller ikke. Nrk er ingen unntak lenger...... Og jeg er drittlei reklame, men noen ganger kommer det noen gullkorn, og det er i aller høyeste gra reklamen til byggmakker med denn kule dukken.

Reklamen til norsk tipping med denne drosjesjaføren som kun tar med spesielt utvalgte (ballroom blitz), er en annen :cool:

Link to post
Share on other sites

Det var en viss husfrue som sendte meg noen skarpe blikk når denne omtalte reklamen gikk.

 

Jeg må innrømme at all oppussingen jeg har lovet fortsatt står igjen. Badet er neste, men jeg har sagt at båten må på vannet først slik at vi kan bo der mens badet pusses opp. Var ikke den bra? :yesnod:

Link to post
Share on other sites

No byrjer eg gradvis å miste respekt for deg her :smash::wink:

Ein ting er at du faktisk ser på det, det skal ikkje eg leggje meg bort i, men at du innrømmer det i full offentligheit på eit forum med 9456 medlemmer er jo rett og slett sjølvmord :eek:

 

Nei det er det nok ikke tipper at cirka 70% av medlemmene følger med. Du kan jo prøve en OT poll på det. Ikke at jeg tror den blir helt riktig da ikke alle vil tilkjenne gi dette

Jeg ser ikke Hotel Ceasar hver dag, man.-fre. kl.1930 på tv2........ :blush:

Jeg har aldri hørt om Juni, Benedicte og disse Anker-Hansen folkene, det er nå helt sikkert..... :rolleyes:

 

Ps.

Storm er en tullebukk som godtok tilbudet på 3 millioner!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅ bare vent det kommer nok mere fra den karen

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

He, he....

Her i huset bruker jeg penger på båt og forteller aldri alt hva jeg kjøper og gjør eller hva ting koster.

 

Samme taktikk som hun bruker når hun kjøper klær.

 

:smiley: Vel..det høres velkjent ut :smash: bruker LITT penger, bygger vel båt til hun står med kjevla hånda, da er jeg klar til å si: "Å du bager og du bager..." båt er livet :flag:

Mvh TA

Link to post
Share on other sites

Det blir nok mye bedre når vi er gift, har jo kun vært sammen i 12 år.....
Husker en gang for mange år siden at en kollega, en litt enkel kar, skulle gifte seg. Da han nygift kom tilbake på jobben på mandagen, måtte vi jo spørre ham om hvordan bryllupsnatten hadde vært? "Jo, ja, det var jo greit, men det var jo veldig oppskrytt da!" :blush:

 

Lars H. :cheers:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Pusser du virkelig opp ett rom i måneden? Hos meg ligger det på rundt ett rom i året, synes det er travelt nok jeg! :crazy: Driver riktignok og flytter om på rom og funksjoner, så da blir det litt ekstra tidkrevende da. For tiden er det nytt vaskerom som er på gang, håper på å være ferdig til rundt påsketider eller så slik at jeg slipper å bruke båtsesongen til denslags...

 

Som jeg prøvde å uttrykke: Det er en viss glideskala. Vi har bodd i samme huset i 30 år. Det første rommet ble tatt i november 2006. Er ikke riktig ferdig enda, men i slutten av februar skal det være ferdig. Det er noe med dette med 'dead line'.

 

Story: Jeg var ute hos et større olje- og gassforetak og underviste i oppretting av roterende utstyr. Standard innledende spørsmål fra foreleser (meg) var: 'Hvor lang tid bruker dere på å rette opp ei pumpe?' Jeg fikk som fortjent fra en av gutta i salen: 'Vi kan holde på å plundre hele dagen. Men klokka fire er det rett og vi skrur fast. Sammen f*** hvor skjeivt det er!' Det er vel noe slikt med oppussingen min også.-

Link to post
Share on other sites

Standard innledende spørsmål fra foreleser (meg) var: 'Hvor lang tid bruker dere på å rette opp ei pumpe?' Jeg fikk som fortjent fra en av gutta i salen: 'Vi kan holde på å plundre hele dagen. Men klokka fire er det rett og vi skrur fast. Sammen f*** hvor skjeivt det er!'

 

Note to self; " reklamasjon avvises".

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Takk for svar. Vi har hatt familieråd med opplesing av svara.

 

Konklusjonen var, at tatt i betraktning at dette er eit båtforum, så er det full støtte til ho som meiner at det er badet som står for tur.

 

Men ho vart litt mer positiv til baatplassen, ho har aldri brydd seg om å lese den før :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
Det var en viss husfrue som sendte meg noen skarpe blikk når denne omtalte reklamen gikk.

 

Jeg må innrømme at all oppussingen jeg har lovet fortsatt står igjen. Badet er neste, men jeg har sagt at båten må på vannet først slik at vi kan bo der mens badet pusses opp. Var ikke den bra? :yesnod:

 

Drar frem igjen denne jeg.

 

Er det noen som kan tenke seg hva jeg skal bruke kveldene til fremover? :rolleyes: Nå er det ingen vei tilbake.

 

Bonusen er jo at vi blir boende i båten en laaang stund fremover. :smiley:

 

Ben Sin

 

(jeg har skaffet meg mye goodwill allerede i år. Fru Ben Sin har akkurat fått seg nytt vaskerom.)

Link to post
Share on other sites

hvermann sin båt sier nå jeg men det går an å bruke kvinners egne metoder mot de å komme mye lettere unna... ingen som så Eddie Murphy´s RAW her om kvelden....? ;) fortvil ikke den er å få på DVD men hold nå for all del quinder og barn unna.... :wink: bør sees uanzett....

Redigert av The Scrutinizer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Finnes mange gode påskudd til hvordan innkjøp av utstyr og/eller båt kan forsvares, ett som ikke virker er dette:

 

stadig_stoerre_baatar2.jpg

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...