Jump to content

Brukererfaringer av Nimbus 280 coupe


freddyper

Recommended Posts

Jeg vurderte også denne tidligere. Jeg synes imidlertid den smalner av veldig forran som gjør at lugaren blir veldig smal i trang. Hvis du ser innvendige bilder så ser du at sidebenkene går nesten helt sammen i en spiss. De 28 fotene er vel medregnet baugspyd og badeplattform og da blir den vel ikke så veldig mye større enn Sagaen?

Link to post
Share on other sites

Nå har det seg sånn at jeg ikke er på jakt etter større båt en sagaen, men en som er lukket slik at jeg kan bruke båten til fisking, turer hele året.

Jeg har vært og sett på en nimbus 280, så jeg vet hvor stor plassen er fremme.

Er det ingen som ha kjørt disse båtene????

Link to post
Share on other sites

Hva med 29 Nordic da? Denne f.eks.:http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=9071745&sid=2aZMWPHNg547038&pos=28&tot=56&page=2

 

Er selv Nimbusfan og har nylig skrevet kontrakt på en 31 Ultima. Nimbus oser av kvalitet, har bra sjøegenskaper og har over lang tid vært god på design. Dyre er de, men holder seg godt i pris.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...