Jump to content

Sørlandstreffet 2007


LALUNA II

Recommended Posts

Det ser ut som jeg er uten mannskap denne helgen pga. damebursdag.. siden jeg er alene med ungene så kunne vi tenke oss en tur til blindleia for hyggelig samvær, men kommer med bilen. Er det en hytte ledig så kommer jeg og 3 barn i alderen 5 til 12år..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Stiller opp med godt humør, 3 barn, en gutt på 5, to jenter på 11 og 13.... og muligensn gummibåt da... kan ikke være helt båtløs..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
og muligensn gummibåt da... kan ikke være helt båtløs..

 

Det er båt til hver hytte så du trenger ikke ta med båt men ikke påhengs (de takler greit 15hk) , med men det ser du jo selv :yesnod:

Dykketur%20Roald%2012-14%20mai%20119.jpg

lagt til bilde av "hyttebåtene"

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Det er båt til hver hytte så du trenger ikke ta med båt men ikke påhengs (de takler greit 15hk) , med men det ser du jo selv :yesnod:

Dykketur%20Roald%2012-14%20mai%20119.jpg

lagt til bilde av "hyttebåtene"

 

Vil bare gjøre oppmerksom på at båtene er godkjendt til 9,9 HK, så det er det som gjelder :smash:

mvh.

dolan59

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Informasjon til de som har reservert hytter til treffet.

 

Betalingsinfo kommer snart.

 

Hadde vært ok om dere sendte meg e-postadressene deres til meg her på IM.

 

Når jeg har mottatt dem, så sender jeg ut info om kontonummer som det kan betales til samt betalingsfrist. :flag:

mvh.

dolan59

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Noen må ta på seg ansvaret for diverse vannkriger og andre sprell, så "Perlen" med mannskap (vi får se hvor mange) kommer også i år.

 

Fryva deltar også i år som i fjor. Jeg tror de minst 4?

 

Jeg regner med at M/S Helene også kommer ? Antallet her er jammen ikke godt å huske :lol: (intern humor.....)

 

Jeg vil også nevne, at dersom vertskapet mot formodning skulle finne på å hjemme unna slanger/slangekoblinger etc., er jeg meget godt forberedt, og har dette med :smiley:

Link to post
Share on other sites

Hei, faller dette samtidig med Hortentreffet?

Mener det er samme helgen som di siste åra , litt synd det da . Kunne jo vært artig og fått med seg sørlandstreffet også . Jeg ser sikkert litt dårlig ,mange sier det (hører dårlig å sises det) men finner ikke dato for treffet på HP sia deres jeg ?

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Mener det er samme helgen som di siste åra , litt synd det da . Kunne jo vært artig og fått med seg sørlandstreffet også .

Tine III

Det er samme helgen ...så da må en velge hvor en vil ha det moro :lol:

Men det er nå blitt sånn da noen starter ferien i de påfølgene helgene så da blir det vanskelig å få til en annen dato desverre ....

Så det er bare å stikke baugen mot Sørlandet du er velkommen :cheers:

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Hadde Færderseilasen hatt en annen dato hadde vi gjerne flyttet en uke fram. Det lar seg desverre ikke gjøre. Synd at vi havnet i denne situasjonen for de som vil ha med seg begge treffene. Vi ligger jo ganske langt fra hverandre, så noen "konkurranse" tror jeg neppe det blir.

 

Lykke til på Sørlandstreffet!! :flag:


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

løfter litt i denne

 

Nå begynner å nærme seg raskt ,,

 

håper det er flere som kan henge i selen for å få noen gaver til treffet

Vi trenger masse gaver til lotteriet der inntektene går uavkortet rett til driften av baatplassen.no :sailing:

 

Har oppdatert Hjemmesiden til treffet :seeya:

 

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Svart (redigert)

Nå er det bare vel en måned til treffet, som vi alle ser frem til.

Er det noen av dere som kommer som kan finne frem noe å spille på :confused::confused:

Feks. gitar, munnspill.trekkspill.... eller noe annet :confused::confused::confused:

Hadde jo vært kos om noen kunne spille litt om kvelden og ikke minst når vi tar en allsang på Baatplassen sangen.

 

Ha en god dag. :seeya:

Berit

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Svart (redigert)

Ja nå er tråden om treffet limt her på toppen og er det flere som vil melde seg på "Sørlandstreffet"

så er det bare å si fra her ....

Hvis det er noen som kan ordne med noen gaver til "Lotteriet" så gi beskjed her eller send en IM til oss..

moro med masse lotter det blir satt pris på :crazy:

og overskuddet går jo uavkortet til driften av baatplassen.no .... :seeya:

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Hei alle :seeya:

Dette ser jo bra ut, vi begynner jo å bli noen stykker i år på treffet... kjempe gøy :flag:

 

Nå har jeg hatt noen timer i tlf. til diverse firmaer og :fishing: etter gaver.

Og er likså overrasket vært år hvor flinke folk er til å gi gaver. Fikk bare 1 Nei..... :crazy:

og det er det ikke noe å si på.

 

Så nå folkens, MÅ dere ta med masse småpenger så loddene får bein å gå på. :smash:

 

Ha en fin dag :seeya:

Berit

Redigert av LALUNA (see edit history)

 Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Link to post
Share on other sites

Ryktene sprer seg - et vennepar av oss syntes det hørtes gøy ut og ville gjerne få være med, De heter Tore & Gro og har to barn: Sofie på 4, Stella på 2, båten er en Bavaria 32 som ikke har fått noe navn enda....

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...