Seilaren Svart 18.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Husk 2. episode til samme tid, på samme kanal i dag! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Skal se det jeg Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Joda. Skal nok se jeg og. Selv om jeg synes det første programmet bar mye preg av lokalradio. Utsagn om at en må til Danmark for å se norsk båttradisjon blir litt pussig. Får håpe det tar seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Rent generelt er det artig med båt på TV men dette syntes jeg også bar preg av det Mulligan kaller lokal-radio. Håper de for seg hele landets båttradisjon. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Seilaren Svart 18.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Typisk at østlendinger ikke tåler noe lokalhistorie fra Vestlandet :nono: Programmet heter DER fartøy flyte kan.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
tuffff Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Programmet heter DER fartøy flyte kan.. Det er jo bare en linje fra teksten til Den Norske Sjømann osv. Ganske snevert hvis NRK sender lokalsendinger ut på riksnettet og later som om det har almen interesse. Norge rundt kunne vel vært brukt.....? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 18.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Aner du hvor mye tull og drit vi må se fra Østlandet på TV. Til og med hovedoppslaget i nyhetene kan være ting som har skjedd her flere ganger men nå har skjedd på østlandet.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Honduras Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 ...tenker du på regnvær....... Jeg er vel østlending så god som noen siden jeg bor i østfold, men personlig har jeg ikke noe imot en halvtimes program med vestlandsnatur(hvor forøvrig det var mest regnvær, helt til de viste bilder fra vikingskipsmuseet i Roskilde, som er ett drøyt stenkast unna meg ) Er ikke enig i lokal-radio-stempelet. Det var ikke såå navlebeskuende.. Jeg koste meg stort med programmet, og skal få med meg kveldens program også. Det skal vistnok handle om fiskerinæringen, så jeg regner med att hovedvekten i dette programmet også blir vestlandet og nordover. Gleder meg til det også. Selv om jeg ikke venter mye innslag fra reketråling på Hvaler eller makrelldørjing(dorging) i oslofjorden. Surmuling om hvor programmet er spilt inn er bare tullete........ Det er båtene og historiene jeg er interessert i. At man må til Danmark for å se hele utviklingen fra vikingskipene til 18/1900-tallet samlet PÅ ETT STED OG I SJØEN og med mulighet for å være med på seiling er vel ett paradoks i Norge. Har vært på bygdøy/vikingskipsmuseet, og der er det ikke mange båter i sjøen for å si det sånn. Kan ikke bebreide de som laget programmet for at de tok opp dette som en sak.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
skibsplast ohoi Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Syns programmet var bra, og gleder meg til i kveld Til dere som syns det ble for mye lokalradio: Man kan jo bli litt sneversynt av å bare glo ned i sin egen navle Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Seilaren Svart 18.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 ...tenker du på regnvær....... Jeg er vel østlending så god som noen siden jeg bor i østfold, men personlig har jeg ikke noe imot en halvtimes program med vestlandsnatur(hvor forøvrig det var mest regnvær, helt til de viste bilder fra vikingskipsmuseet i Roskilde, som er ett drøyt stenkast unna meg )Er ikke enig i lokal-radio-stempelet. Det var ikke såå navlebeskuende..Jeg koste meg stort med programmet, og skal få med meg kveldens program også. Det skal vistnok handle om fiskerinæringen, så jeg regner med att hovedvekten i dette programmet også blir vestlandet og nordover.Gleder meg til det også. Selv om jeg ikke venter mye innslag fra reketråling på Hvaler eller makrelldørjing(dorging) i oslofjorden.Surmuling om hvor programmet er spilt inn er bare tullete........Det er båtene og historiene jeg er interessert i.At man må til Danmark for å se hele utviklingen fra vikingskipene til 18/1900-tallet samlet PÅ ETT STED OG I SJØEN og med mulighet for å være med på seiling er vel ett paradoks i Norge. Har vært på bygdøy/vikingskipsmuseet, og der er det ikke mange båter i sjøen for å si det sånn. Kan ikke bebreide de som laget programmet for at de tok opp dette som en sak.. Kruss i taket, ein østlending har sakt noe meget bra og fornuftig Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Honduras Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Kruss i taket, ein østlending har sakt noe meget bra og fornuftig Sikkert unntaket som bekrefter regelen dette da... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Mulligan Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 (redigert) "Man kan jo bli litt sneversynt av å bare glo ned i sin egen navle" Ja det viser jo dette programmet til fulle. Men jeg håper på en litt bredere dekning. I kveld er det om fiske. Noen som tror det blir en liten setning om hvalfangsteventyret? Redigert 18.April.2007 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Aner du hvor mye tull og drit vi må se fra Østlandet på TV. Nei, nei... for all del. Jeg har ikke sett programmet jeg, bare uttalte meg litt generelt mht de kommentarene som kom her. [Noen som tror det blir en liten setning om hvalfangsteventyret? Neppe mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Noen som vet hva det handler om idag? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Dette. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Kanskje vi får sett ei snekke med 10hk sabb da! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 For dere som ikke fikk med dere det første programmet, kan dere se det HER på NRK Nett-TV Obs..sett av 30 minutter... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Pjolter Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Gleder meg.. så lenge jeg får se sjø og båt så er det revnende likgyldig hvor det er fra. Har kost meg både sør og i midt Norge. Mangler å oppleve Nord Norge,. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
m/s draugen Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Fy f...,for en båt denne makrelltråleren.Hadde vært noe å vært captain på den broa Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Ja, den var moderne og topp ustyrt den. Det var dog en snurpenot ikke trål... . Helt klart mye penger i dette. 3.1 mill på et kast... . Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Fy f...,for en båt denne makrelltråleren.Hadde vært noe å vært captain på den broa Datafrik eller ??? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Kosmix Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 (redigert) Morsomt program! Ble skikkelig fascinert, jeg! ...Og alle pengene det var snakk om, da!!! :fishing: :fishing: :fishing: :fishing: Redigert 18.April.2007 av Kosmix (see edit history) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
roesok Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Ble mest imponert av dama med sjarken oppe fra Lofoten. Her er vel uttrykket "grepa kvinnfolk" på sin plass Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Sinus_nor Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 (redigert) Flått båt den makrelltråleren..unskyld notbåt e.l. Snart kan vel skipperen sitte hjemme i stua og styre skuta via IN eller liknende. Det går vel den veien med jagerfly iallefall. Redigert 18.April.2007 av Sinus_nor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Datafrik eller ??? nei så langt der i fra,er ett under at jeg klarer å svare på ditt innlegg.Det jeg mente med det er at dette må være en fin arbeidsplass Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.