Jump to content

Der fartøy flyte kan. (serie på NRK)

Seilaren

Recommended Posts

...tenker du på regnvær....... :lol:

Jeg er vel østlending så god som noen siden jeg bor i østfold, men personlig har jeg ikke noe imot en halvtimes program med vestlandsnatur(hvor forøvrig det var mest regnvær, helt til de viste bilder fra vikingskipsmuseet i Roskilde, som er ett drøyt stenkast unna meg :wink: )

Er ikke enig i lokal-radio-stempelet. Det var ikke såå navlebeskuende..

Jeg koste meg stort med programmet, og skal få med meg kveldens program også. Det skal vistnok handle om fiskerinæringen, så jeg regner med att hovedvekten i dette programmet også blir vestlandet og nordover.

Gleder meg til det også. Selv om jeg ikke venter mye innslag fra reketråling på Hvaler eller makrelldørjing(dorging) i oslofjorden.

Surmuling om hvor programmet er spilt inn er bare tullete........

Det er båtene og historiene jeg er interessert i.

At man må til Danmark for å se hele utviklingen fra vikingskipene til 18/1900-tallet samlet PÅ ETT STED OG I SJØEN og med mulighet for å være med på seiling er vel ett paradoks i Norge. Har vært på bygdøy/vikingskipsmuseet, og der er det ikke mange båter i sjøen for å si det sånn. Kan ikke bebreide de som laget programmet for at de tok opp dette som en sak..

quote.gif
...tenker du på regnvær....... :lol:

Jeg er vel østlending så god som noen siden jeg bor i østfold, men personlig har jeg ikke noe imot en halvtimes program med vestlandsnatur(hvor forøvrig det var mest regnvær, helt til de viste bilder fra vikingskipsmuseet i Roskilde, som er ett drøyt stenkast unna meg :wink: )

Er ikke enig i lokal-radio-stempelet. Det var ikke såå navlebeskuende..

Jeg koste meg stort med programmet, og skal få med meg kveldens program også. Det skal vistnok handle om fiskerinæringen, så jeg regner med att hovedvekten i dette programmet også blir vestlandet og nordover.
Gleder meg til det også. Selv om jeg ikke venter mye innslag fra reketråling på Hvaler eller makrelldørjing(dorging) i oslofjorden.

Surmuling om hvor programmet er spilt inn er bare tullete........

Det er båtene og historiene jeg er interessert i.

At man må til Danmark for å se hele utviklingen fra vikingskipene til 18/1900-tallet samlet PÅ ETT STED OG I SJØEN og med mulighet for å være med på seiling er vel ett paradoks i Norge. Har vært på bygdøy/vikingskipsmuseet, og der er det ikke mange båter i sjøen for å si det sånn. Kan ikke bebreide de som laget programmet for at de tok opp dette som en sak..

:yesnod:

Kruss i taket, ein østlending har sakt noe meget bra og fornuftig :eek::lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...