Jump to content

Da ble det handel, Nordic 22DC :)

Sven Erling

Recommended Posts

Bruker denne tråden litt, siden dere snakker om epoxy sparkel på skader under vannlinjen.

Jeg hadde noen hakk som gikk igjennom gelcoat og stoppet ved glassfiberen, jeg la på stålplast. Avfetta først.

Og nå skal jeg smøre på med epoxy primer og deretter bunnstoff.

Er stålplast greit og bruke som tettningsmasse under epoxyprimer?

Gratulerer med ny båt forresten :cheers:

Redigert av Patnyg (see edit history)
Litt sent kansje, men gattis med ny skute da..!!! Kjører du den maskinen litt snillt vil den nok være god i tjenesten i mange år.

Jeg er veldig fornuftig når det gjelder bruk og vedlikehold av alle motorene jeg har. Passer på å kjøre dem riktig varme før jeg gir skuv. Skikkelig høst service med å kjøre ferskvann gjennom systemet og sørger for at alt er i god stand.

Har hatt på epoxy sparkel på de plassene under vannlinja og gelcoat over. Fant flere sår som jeg tok med det samme.

Pusset også med 1000 våtslipepappir på de værste stripene langs siden. Vaske over hele båten.

I morgen skal jeg pusse ned sparklet og ha på seajet primer på de plassene jeg har hatt på epoxy samt der det er slitt ned til plasten.

I morgen kveld (hvis primer har tørket) skal jeg ha på bunnstoff der det er slitt og der jeg har på seajet.

• 3 år senere...

Fant ut nå at denne også kommer snart i/for påhengsmotor (yamaha og suzuki) med da rekonstruert sittegruppe akter.

Har ikke funnet bilder av denne enda.. Noen andre kanskje?

Redigert av KenBjork (see edit history)
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...