Hallaron Startet 15.April.2007 Del på Facebook Startet 15.April.2007 Skal montere elektrisk stenge og åpne ventil for gass i båten, jeg måtte da demontere lekasjetesteren, se bildet. I koppen er det jo en eller annen veske, denne vesken er nå borte da jeg snudde testeren på hodet og vesken rant ut. Noen som vet hva som er inni den, evnt hva jeg kan fylle opp med? takknemlig for svar Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Ben Sin Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Hei Har dessverre kastet refillene jeg hadde liggende, men mener å huske at det var glykol Du får iallefall kjøpt refill pakninger der de selger utstyr til gass. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Mener det er glyserin men jeg har brukt utblabdet frostvæske i mangel av annet. Funker greit det. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Ben Sin Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Da er det i hvertfall noe som begynner på Gly..... Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Hei. Det er glycol som er den klare væska i gass-lekkasjetesteren. Du får refill der de selger gass og gassutstyr. Fyll opp til øverste streken, ikke overfyll. mvh Haba Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 15.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2007 Takker så mye! Jeg blir stadig forbløffet over hvor raskt og greit man får svar på alt mulig her på BP, takker igjen !!! :flag: Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
saga Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Jeg fikk tak i refillampuller hos nærmeste caravanforhandler i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Er det ikke bare å slenge i en skvett fra glykolkannen de fleste har ombord til bruk som frostvæske? eller er det en spes. grunn til å kjøpe re-fill ampull? Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 16.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2007 jeg tror nok det bare er å hive på en skvett ja, har ikke noe glykol stående men, det blir en tur om dagen omtrent til Maritim nå for tiden, så jeg får det sikkert der eller på BT Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Haba Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Tror ikke jeg ville slengt på en skvett fra glycolen du har til bilen/båten. Den inneholder andre stoffer enn ren glycol som jeg ikke ville satset på i testeren. Men vel bekomme. Refillampullen har ingen uoverkommelig pris. mvh Haba Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Refillampullen har ingen uoverkommelig pris. mvh Haba Der kan jeg si meg enig - fikk 3 stykker gratis på caravansenteret. Var ikke noe å ta seg betalt for sa de. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 16.April.2007 Del på Facebook Svart 16.April.2007 Har nemlig biltemaglykol i egen tester skjønner dere.... Koster sikkert ikke mye for en ampull men man skal sette seg i bilen, finne parkering, så i kø i butikken osv osv... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.