Viksund Bravo Startet 15.April.2007 Link til dette innlegget Startet 15.April.2007 (redigert) Hei! Nå er den nye Viksund 925 Bravo vel hjemme. Har lagt den ved siden av gamle-båten, og ser for meg et båtliv med nye dimensjoner Vi kjørte den fra Sunde, Vest for Stord til Kristiansand. Lørdag og Søndag. Var hjemme før 14 idag, etter å ha overnattet i Farsund. Vi hadde total kjøretid inkl. bunkring på 16 timer. Turen har vært fantastisk, og en fin måte å bli kjent med den nye båten på. Er glad jeg tok denne turen, men så var jo værgudene på vår side også da. Redigert 15.April.2007 av Nor-dan (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Javi Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 (redigert) Gratulere Betydelig heving av standarden! Redigert 15.April.2007 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Det var litt forskjell på de to ja! Litt av en båt du har fått deg der, gratulerer!!! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Odd Thomas Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer, ja det der blir som natt og dag :) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer med denn flotte båten mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Kosmix Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer med flott båt! Kommer det flere bilder? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
jorhei Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer med ny båt!!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Viksund Bravo Svart 15.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer med flott båt! Kommer det flere bilder? Garantert! Og minst 1000 spørsmål som dukker opp underveis Takk for hyggelige gratulasjoner! Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Hans-Petter Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Hiver meg på å sier gratulerer med ny båt jeg! Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer med ny båt!!! Skal selv kjøre min Saga fra Frøya til Namsos. Har tenkt å ta det rolig å ta det som en tur med to overnattinger. Skal hente den første helga i Mai hvis jeg er like heldig med været som du har vært. Gleder meg fantastisk mye til jomfruturen!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
SuperGnisten Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 grattis med ny skute... venter i spenning sjøl for å få svar på om båten eg vil ha e solgt i løpet i helgen..... krysser alt som kan krysses for positivt svar i morgen... =) Mvh Daniel... Sitér dette innlegget sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Blåsa Svart 15.April.2007 Link til dette innlegget Svart 15.April.2007 Grattis med ny båt!! Jeg syntes begge var flåtte jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 16.April.2007 Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 Gratulerer med stor og solid skute! Du har en interessant tid foran deg med å sette deg inn i og finne ut av alt som er av "ting&tang" ombord! Ha en flott båtsesong! Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 16.April.2007 Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 Gratulerer med ny fin skute! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.April.2007 Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 Gratulerer med fin båt! Rett tid å starte opp med ny båt. Håper sommeren byr på mange fine turer. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Victora III Svart 16.April.2007 Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 Grattis med båten vel hjemme. Du var jo maks heldig med været da! I slikt vær er det bare frakt på egen kjøl som gjelder . Mot slutten av uka har jeg også min i havn i samme by som deg Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 16.April.2007 Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 Gratulerer med ny båt Er inken plast ekspert, men selv jeg ser at dette kommer til å bli en flott sommer for deg/dere. Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Merte Svart 17.April.2007 Link til dette innlegget Svart 17.April.2007 Gratulerer med fin båt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.