Viksund Bravo Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 (edited) Hei! Nå er den nye Viksund 925 Bravo vel hjemme. Har lagt den ved siden av gamle-båten, og ser for meg et båtliv med nye dimensjoner Vi kjørte den fra Sunde, Vest for Stord til Kristiansand. Lørdag og Søndag. Var hjemme før 14 idag, etter å ha overnattet i Farsund. Vi hadde total kjøretid inkl. bunkring på 16 timer. Turen har vært fantastisk, og en fin måte å bli kjent med den nye båten på. Er glad jeg tok denne turen, men så var jo værgudene på vår side også da. Edited April 15, 2007 by Nor-dan (see edit history) Quote Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Javi Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 (edited) Gratulere Betydelig heving av standarden! Edited April 15, 2007 by Javi (see edit history) Quote Link to post
index Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Det var litt forskjell på de to ja! Litt av en båt du har fått deg der, gratulerer!!! Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Odd Thomas Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Gratulerer, ja det der blir som natt og dag :) Quote Link to post
Hasla 26 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Gratulerer med denn flotte båten mvhBjørn Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Kosmix Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Gratulerer med flott båt! Kommer det flere bilder? Quote Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
jorhei Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Gratulerer med ny båt!!!! Quote Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Viksund Bravo Posted April 15, 2007 Author Share Posted April 15, 2007 Gratulerer med flott båt! Kommer det flere bilder? Garantert! Og minst 1000 spørsmål som dukker opp underveis Takk for hyggelige gratulasjoner! Quote Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Hans-Petter Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 gratulerer med ny båt Quote Link to post
Sleipner93 Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Hiver meg på å sier gratulerer med ny båt jeg! Quote Link to post
Karavoli Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Gratulerer med ny båt!!! Skal selv kjøre min Saga fra Frøya til Namsos. Har tenkt å ta det rolig å ta det som en tur med to overnattinger. Skal hente den første helga i Mai hvis jeg er like heldig med været som du har vært. Gleder meg fantastisk mye til jomfruturen!!!!!!!! Quote Link to post
SuperGnisten Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 grattis med ny skute... venter i spenning sjøl for å få svar på om båten eg vil ha e solgt i løpet i helgen..... krysser alt som kan krysses for positivt svar i morgen... =) Mvh Daniel... Quote sol + øl + seiling -regn = en god sommer.. Link to post
Sande (exSkjælø) Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Gratulerer med ny båt Quote Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
Blåsa Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Grattis med ny båt!! Jeg syntes begge var flåtte jeg. Quote Link to post
Arvid_A Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Gratulerer med stor og solid skute! Du har en interessant tid foran deg med å sette deg inn i og finne ut av alt som er av "ting&tang" ombord! Ha en flott båtsesong! Quote Link to post
Concorde Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Gratulerer med ny fin skute! Quote Link to post
Astor Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Gratulerer med fin båt! Rett tid å starte opp med ny båt. Håper sommeren byr på mange fine turer. Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Victora III Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Grattis med båten vel hjemme. Du var jo maks heldig med været da! I slikt vær er det bare frakt på egen kjøl som gjelder . Mot slutten av uka har jeg også min i havn i samme by som deg Quote Link to post
vivvi Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Gratulerer med ny båt Er inken plast ekspert, men selv jeg ser at dette kommer til å bli en flott sommer for deg/dere. Quote Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Recommended Posts