Jump to content

Iskald beregning?

Karavoli

Recommended Posts

2 meter er jo rikelig men disse skipene suger seg ned i sjøen når farten øker, jeg ville gjette på 5-6 meter og kanskje også enda mer. Hadde vært litt synd med motorstopp rett før bruen...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Med tanke på risiko og konsekvens, var dette etter min mening på kanten. Det står jo i artikkelen at dette ikke hadde gått uten full fart.

Men hva skal de med kappasiteten på 1,8 millioner liter sjøvann til ferskvann hvert døgn, og produserer 35 tonn isbiter i døgnet. :crazy:

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Genialt...

Det gikk bedre enn forrige gang jeg skulle under en bru med seilbåten min. Da sa det pang... :cryin::blush:

Det har gått helt fint før.. :lol:

Du hadde vel ikke fyr på alle seks maskinene da, slik som cruiseskipet, det ble sannsynligvis for lite nedsug :smiley:

Du hadde vel ikke fyr på alle seks maskinene da, slik som cruiseskipet, det ble sannsynligvis for lite nedsug :smiley:

Nei, motoren sto faktisk i free, for jeg ante noe ville skje :lol: Hadde knapt fremdrift på båten så det gikk helt greit.

Men jeg ser på akterspeilet at båten ligger tyngre når jeg kjører fort for motor.. :rolleyes: Kansje det hadde gått med bånn pinne :smash:

Jeg plukket heller opp en hyggelig liten gutt fra en gummibåt og fikk han til å stå på babord side for å hjelpe med å krenge båten.

Da gikk det også helt fint :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Nei, motoren sto faktisk i free, for jeg ante noe ville skje :lol: Hadde knapt fremdrift på båten så det gikk helt greit.

Men jeg ser på akterspeilet at båten ligger tyngre når jeg kjører fort for motor.. :rolleyes: Kansje det hadde gått med bånn pinne :smash:

Jeg plukket heller opp en hyggelig liten gutt fra en gummibåt og fikk han til å stå på babord side for å hjelpe med å krenge båten.

Da gikk det også helt fint :flag:

Inspirert av SOS-segelsemester :wink: Har alltid drømt om å sende samboeren ut på bommen :flag_sw:

Inspirert av SOS-segelsemester :wink: Har alltid drømt om å sende samboeren ut på bommen :flag_sw:

Ja, det skal jeg prøve med en kammerat en gang... :lol:

Ler så jeg griner hver gang jeg ser de filmene :flag::flag_sw::flag::flag_sw:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...