Jump to content

Iskald beregning?

Karavoli

Recommended Posts

Med tanke på risiko og konsekvens, var dette etter min mening på kanten. Det står jo i artikkelen at dette ikke hadde gått uten full fart.

Men hva skal de med kappasiteten på 1,8 millioner liter sjøvann til ferskvann hvert døgn, og produserer 35 tonn isbiter i døgnet. :crazy:

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Genialt...

Det gikk bedre enn forrige gang jeg skulle under en bru med seilbåten min. Da sa det pang... :cryin::blush:

Det har gått helt fint før.. :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Dette er et jippo satt i stand av RCCL sine PR folk. Det var mer enn nok av plass under broen da båten passerte. Sett i forhold til båten sin høyde blir det derimot et spennende skue...

SailorBoy

Genialt...

Det gikk bedre enn forrige gang jeg skulle under en bru med seilbåten min. Da sa det pang... :cryin::blush:

Det har gått helt fint før.. :lol:

Du hadde vel ikke fyr på alle seks maskinene da, slik som cruiseskipet, det ble sannsynligvis for lite nedsug :smiley:

Du hadde vel ikke fyr på alle seks maskinene da, slik som cruiseskipet, det ble sannsynligvis for lite nedsug :smiley:

Nei, motoren sto faktisk i free, for jeg ante noe ville skje :lol: Hadde knapt fremdrift på båten så det gikk helt greit.

Men jeg ser på akterspeilet at båten ligger tyngre når jeg kjører fort for motor.. :rolleyes: Kansje det hadde gått med bånn pinne :smash:

Jeg plukket heller opp en hyggelig liten gutt fra en gummibåt og fikk han til å stå på babord side for å hjelpe med å krenge båten.

Da gikk det også helt fint :flag:

Fritjof Brandt

Nei, motoren sto faktisk i free, for jeg ante noe ville skje :lol: Hadde knapt fremdrift på båten så det gikk helt greit.

Men jeg ser på akterspeilet at båten ligger tyngre når jeg kjører fort for motor.. :rolleyes: Kansje det hadde gått med bånn pinne :smash:

Jeg plukket heller opp en hyggelig liten gutt fra en gummibåt og fikk han til å stå på babord side for å hjelpe med å krenge båten.

Da gikk det også helt fint :flag:

Inspirert av SOS-segelsemester :wink: Har alltid drømt om å sende samboeren ut på bommen :flag_sw:

Inspirert av SOS-segelsemester :wink: Har alltid drømt om å sende samboeren ut på bommen :flag_sw:

Ja, det skal jeg prøve med en kammerat en gang... :lol:

Ler så jeg griner hver gang jeg ser de filmene :flag::flag_sw::flag::flag_sw:

Fritjof Brandt