Gunga Din Svart 24.Februar.2017 Del på Facebook Svart 24.Februar.2017 Greit med litt vinterferie på Bestkysten i dag er også på vinterferie i Bohuslän kom o tenke på denne Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lars H. Svart 24.Februar.2017 Del på Facebook Svart 24.Februar.2017 Ja, den videosnutten har jeg funnet frem og spilt mange ganger i vinter. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Worry II Svart 24.Februar.2017 Del på Facebook Svart 24.Februar.2017 ..En videosnutt som gir smak av sommer det der Lars H.. Se videoen fra 2013 https://m.youtube.com/watch?v=ZVty3ck3cVo Natta Ugle Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 25.Februar.2017 Del på Facebook Svart 25.Februar.2017 Jeg drister meg på et bilde til og håper at det ikke er noen rovfugler ute i kveld. Vi fikk fint besøk i Ulebergshamn i dag, kustbevakningen stilte med båt 316.25 meter lang,50 tonn og med 3 VP IPS 1050 som gir en toppfart på 32 kn. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 25.Februar.2017 Del på Facebook Svart 25.Februar.2017 Denne formen for å drive og plage folk langt inn i fjorden er meningsløst og minner mest om maktsjuke overøvrighetsmennesker som tar igjen for en vanskelig oppvekst. Jeg takker en viss mann for at vi ikke har det slik her i Norge. Det er ett av våre privilegier . Kustbevakningen og polisen er pågående. Hvem ??? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 25.Februar.2017 Del på Facebook Svart 25.Februar.2017 (redigert) Hva er hensikten med din argumentasjon Ugle? Hva vet de om Kustbevakningens oppdrag her, og hvorfor så konsekvent negativ i alle svar du gir. Et godt og velment råd, forsøk å snu tankene dine i positiv retning og logg av Båtplassen for en stund. Kom tilbake når du har fått skikk på tankene dine. Redigert 25.Februar.2017 av Kaskazi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 26.Februar.2017 Del på Facebook Svart 26.Februar.2017 (redigert) Hvor mange har du plass til i din Sjømann 22 på dine mange og lange turer da ugla? Redigert 26.Februar.2017 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
176-671 Svart 21.Mars.2017 Del på Facebook Svart 21.Mars.2017 Hvor på strekningen Orust-norskegrensen kan man finne servicetilbud som badestamp og/eller sauna? Väderöarnas värdshus har dette, men fremsto ved siste besøk som dyrt og dårlig. Finnes andre alternativer? Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Kaskazi Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 (redigert) Tanumstrand har i hvertfall badeanlegg, jacuzzi og sauna. Redigert 22.Mars.2017 av Kaskazi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 (redigert) Tror du får tatt en dusch på Lyckas slipp i Fiskebäckskil. Ring oss fråga. Brygghuset får du bra mat fredag lördag o söndag. De har även badtunna som kan hyras Redigert 22.Mars.2017 av Svensk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 I denna vecka sätts vatten på i alla kommunens gästhamnar likaså el. Detta vill säga att Hunnebostrand Kungshamn och den kommunala hamnen på Malmön skall fungera. Smögen är det en privat entreprenör som driver och inte svarar i telefon så där är läget osäkert. Normalt ät det öppet veckan före påsk och likaså Malmöns Marina. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 Jeg har avspaseringsuke i påsken og vanligvis ville en lengre båttur vært på planen, gjerne inn i Sverige, men i år blir det Syd-Frankrike istedenfor...så jeg får ta det igjen i sommer... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Svensk Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 Syd Frankrike då får du snart dra om det är båten du skall ta Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Det blir vel en to-netters-tur til de store holmene like sør for riksgrensa fra skjærtorsdag. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Pequod Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Svensk skrev On 3.4.2017 at 12.31: Syd Frankrike då får du snart dra om det är båten du skall ta Hehe, hadde jeg hatt tid og en litt sterkere motor skulle jeg gjerne prøvd meg gjennom kanalene....men jukser med fly denne gangen! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
MajorAndy Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 Her er en status på Svenskekysten - fra 35000 fod her til eftermiddag. Her ser vi Uddevalla nederst, Lysekil ude til højre. Gullholmen ude i horisonten. Vindön midt i billedet. Her er det Tjörn til venstre og Orust til højre. Mollösund ude i horisonten. Stenungsund nederst til venstre. Marstrandsfjorden med Marstrand midt i billedet. Knippla, Rôrö, Hyppelen og udløbet fra Nordre Älv. GBG nederst til venstre: Sitér dette innlegget Link to post
Ekberg Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 MajorAndy skrev for 4 timer siden: Du har faktiskt fått med hela Öckerö kommun, Fotö , Hönö, Grötö, Öckerö, Kalvsund, Hälsö, Knippla, Hyppeln, Rörö och framförallt Björkö där jag bor, mitt in i viken (Ryds Kile) mittemot Nordre Älvs mynning. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 15.Juni.2017 Del på Facebook Svart 15.Juni.2017 o Kungälv / Marstrand oxo....där jag har hus o båtplats............... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tropic1 Svart 22.Juni.2017 Del på Facebook Svart 22.Juni.2017 Begynner å fylles opp mot midtsommar her på ekenes/korshamn-syd koster. Men enda ikke mer enn halvfullt :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 Gunga Din skrev On 24.2.2017 at 19.28: er også på vinterferie i Bohuslän kom o tenke på denne Hvilken video er det @Gunga Din? Ser den ikke lenger i innlegget (i alle fall ikke på mobil). Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Gunga Din Svart 24.Juni.2017 Del på Facebook Svart 24.Juni.2017 tror det var denne Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Kaskazi Svart 25.Juni.2017 Del på Facebook Svart 25.Juni.2017 I dag har det vært landligge. Det blåser liten kuling med 20-21 ms i kastene. I morgen snur og løyer vinden. Regner med at det blir en liten armada mellom havnene i morgen. Humperna, rett nord for der jeg holder til er ikke morsom i dette været. Bølgene er på fire meter utenfor Ulebergshamn. Det er voksent! Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Vi starter ferien fra indre oslofjord til helgen, hvordan er trykket i havnene på Bohuslänkysten, er det litt stillere enn i fjor..? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Bølgen beveger seg sydover nå. Og møter snart noen tusen tyskere på vei nordover. Antar i området Smögen om en dags tid. Svaret på ditt spørsmål er kanskje omtrent slik det pleier å være. Muligens noe mindre trykk i uthavner i og med at kulingene nærmest står i kø for å slippe til. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Juli.2017 Del på Facebook Svart 10.Juli.2017 Nå er det godt å være hjemme etter 45 dager på svenskekysten der jeg bare kunne velge og vrake blant plasser i gjestehavnene. Men en uke ut i august når felleskaoset har gitt seg, blir det nok nye uker, dog kanskje nedover mot Sørlandet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.