Bonus Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) Takker Bonus, er det plass til en Cat i den yttre havna ?Jeg ligger i ytrehavna, Careca. Det går veldig mange båter ut fra innerhavnen. Hele tiden. Skal du ligge i ytterhavnen, må du vel ligge utenpå seilbåten til høyre i bildet under: Redigert 7.Juli.2015 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Flott bilde. Det kommer nok mange båter nedover fra Skagen, 4 stk fra Tvedstrand, noen KNS, + endel andre som har seilt. Selv ligger jeg så inneklemt, at jeg må vente til de andre går, ellers kommer jeg meg ikke ut. Så nå skal jeg gå og finne CIN # og motorstørrelse, slik at Baatsman får dekket sitt info behov :) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Gunga Din Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Careka, du kan vel bare "tre deg på" en av de pålene ! tykker han kunde lagt en pontong hjemme ! aners er Asaa en bra puse-havn...der låg ett par tre katter sist jeg var der ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lano2 Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Asaa... er det mye mus der ? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 tror det er mer i Skagen Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
baatsman Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) Careka, det er ikke alle som for ligge utenpå en Vision fra Bavaria. Du får spørre pent om audiens, men det går nok. Ellers Bonus: har du glemt oppgaven din jeg ga deg i innlegget over. Må be fruen ta litt tak i deg tror jeg. Gidder du ikke for du dere bare kose dere. Er dere sammen med Mor major? Blir dere liggende litt eller blir det å sette snuten sørover. Redigert 7.Juli.2015 av baatsman (see edit history) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lano2 Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Skjønner jeg godt baatsman, Vision tåler neppe en båt utenpå ! Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Bonus når du ser motorbåter dra, kan ikke du skrive følgende: Båttype Farge Motorer CIN nummer plassnummer de dro fra. Kan være viktig informasjon når vi engang kommer. :):):) Hva med tidligere eiera da? Er ikke det viktig? Makan:-( Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
REM Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Det ble også plass til et langbord på broen sammen med gode venner og god mat. Jomfruhummer og fiskekaker smaker godt. Ønska vi var der. Kommer sterkere igjen neste år. Kos dere. :-) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bonus Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) Bonus når du ser motorbåter dra, kan ikke du skrive følgende: Båttype Farge Motorer CIN nummer plassnummer de dro fra. Kan være viktig informasjon når vi engang kommer. :):):) Båtsman, etter at du konverterte til motorbåt er du blitt splitter pine gæærn! Kom deg ned hit og delta i livet og bli normal igjen ?. Nå er det lunch: Redigert 7.Juli.2015 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Båtsman, har du hatt pinnebåt med hvite flagg før Azimutten tok deg ?? Sitér dette innlegget Link to post
hva_er_problemet Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) Blå himmel !!! Gjett hvor ? Redigert 7.Juli.2015 av hva_er_problemet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Båtsman, har du hatt pinnebåt med hvite flagg før Azimutten tok deg ?? Blandt annet lik den Careka kan legge seg uten på. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Ikke sånne fristelser Bonus. Pakket og klart, Ludde og jeg har pakket båter så vi er klare fra tidlig torsdag for ferie. Slenger vel på en Princess til tenker jeg :) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Blå himmel !!! Gjett hvor ? Hou ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
hva_er_problemet Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) Hou ! Men her har vel ingen av dere seilt ? Tips: Bilde er tatt fra ei ferje... Redigert 7.Juli.2015 av hva_er_problemet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 er det Alsfjord....fjorden ned mot Sønderborg ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Careka Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Careka, det er ikke alle som for ligge utenpå en Vision fra Bavaria. Du får spørre pent om audiens, men det går nok. Ellers Bonus: har du glemt oppgaven din jeg ga deg i innlegget over. Må be fruen ta litt tak i deg tror jeg. Gidder du ikke for du dere bare kose dere. Er dere sammen med Mor major? Blir dere liggende litt eller blir det å sette snuten sørover. Nei den karen ville ikke ha en cat på sin utside, han fikk over en annen motorbåt til og ligge dewr, og så la de seg mitt i inløpet med gummibåt når jeg kom for å gå in og se. Merkelig oppførsel. Men vi finner altids en plass. :) og som Lano sier, ligge på utsiden av en bavve :) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
baatsman Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Helt utrolig. Noen er sine egne havnekapteiner. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lano2 Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Noen båter egner seg ikke engang som fendere !! Godt du har et bra anker Careka ! Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Sæby dagene begynner i morgen og vi ligger nå 4 i bredden i kanalen. Jeg tar videre sydover, mens Bonus ligger videre. Fredrikstad gjengen ligger med sine drivstoffsugere innerst. Dansk TV er her og filmer alle nordmennene på tur. Får håpe på bedre vær. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Gunga Din Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 hvor ligger du nå Careka ? hva er planen ? har du transponder ? vi losser fortøyningene på torsd/fred mot Køben ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Careka Svart 7.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) tar mot grennå i morgen så bort mot skjælland på torsdag, når det skal blåse godt. Men time will show. skal hente admiralen på kastrup på lørdag. så får vi se om jeg er framme, eller om jeg tar en leiebil. Mye vind torsdag og fredag. i dag falt plutselig 2 revet ned i cocpit, sjakkelen var utskrudd. 10 min etterpå så forsvant bomløftet, samme der sjakkel utsrkrudd. .. say no more........... fikk hjelp av seilere fra Tvedestrand, de kjørte meg opp i masta, så jeg fikk ned lina igjen. skal ta og stripse alle sjakkler. Redigert 7.Juli.2015 av Careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
REM Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 (redigert) Tips: Bilde er tatt fra ei ferje... Mengshol-Kapp? Redigert 7.Juli.2015 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Gunga Din Svart 7.Juli.2015 Del på Facebook Svart 7.Juli.2015 Kastrup på lørdag......hmm kansje att vi rekker Køpen redan til lørdag her pågår en overtaling om hvor dejlig nattseiling er ! kan ikke si att jeg er helt i mål enn, forhandlingene med Hellas, virker rene barneleken ! CH 16 kl 2000 local time Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.