Jump to content

Status på Danskekysten og sørover


Careka

Recommended Posts

Flott bilde.  Det kommer nok mange båter nedover fra Skagen, 4 stk fra Tvedstrand,  noen KNS, + endel andre som har seilt.  Selv ligger jeg så inneklemt, at jeg må vente til de andre går, ellers kommer jeg meg ikke ut. 

Så nå skal jeg gå og finne CIN # og motorstørrelse,  slik at Baatsman får dekket sitt info behov  :) 

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Careka, det er ikke alle som for ligge utenpå en Vision fra Bavaria. Du får spørre pent om audiens, men det går nok. 

 

Ellers Bonus: har du glemt oppgaven din jeg  ga deg i innlegget over. Må be fruen ta litt tak i deg tror jeg. Gidder du ikke for du dere bare kose dere. Er dere sammen med Mor major? Blir dere liggende litt eller blir det å sette snuten sørover.

Redigert av baatsman (see edit history)

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Bonus når du ser motorbåter dra, kan ikke du skrive følgende:

 

Båttype

Farge

Motorer

CIN nummer

plassnummer de dro fra.

 

Kan være viktig informasjon når vi engang kommer.

 

:):):)

Hva med tidligere eiera da? Er ikke det viktig? Makan:-(

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Det ble også plass til et langbord på broen sammen med gode venner og god mat. Jomfruhummer og fiskekaker smaker godt.bilde

Ønska vi var der. Kommer sterkere igjen neste år. Kos dere. :-)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Bonus når du ser motorbåter dra, kan ikke du skrive følgende:

 

Båttype

Farge

Motorer

CIN nummer

plassnummer de dro fra.

 

Kan være viktig informasjon når vi engang kommer.

 

:):):)

Båtsman, etter at du konverterte til motorbåt er du blitt splitter pine gæærn! Kom deg ned hit og delta i livet og bli normal igjen ?.

 

Nå er det lunch:

bilde

Redigert av Bonus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Careka, det er ikke alle som for ligge utenpå en Vision fra Bavaria. Du får spørre pent om audiens, men det går nok. 

 

Ellers Bonus: har du glemt oppgaven din jeg  ga deg i innlegget over. Må be fruen ta litt tak i deg tror jeg. Gidder du ikke for du dere bare kose dere. Er dere sammen med Mor major? Blir dere liggende litt eller blir det å sette snuten sørover.

Nei  den karen ville ikke ha en cat på sin utside,  han fikk over en annen motorbåt til og ligge dewr,  og så la de seg mitt i inløpet med gummibåt  når jeg kom for å gå in og se. Merkelig oppførsel.  Men vi finner altids en plass.  :) og som Lano sier,  ligge på utsiden av en bavve  :)  

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Sæby dagene begynner i morgen og vi ligger nå 4 i bredden i kanalen.

Jeg tar videre sydover, mens Bonus ligger videre.

Fredrikstad gjengen ligger med sine drivstoffsugere  innerst.  Dansk TV er her og filmer alle nordmennene  på tur.

Får håpe på bedre vær.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

tar mot grennå i morgen så bort mot skjælland på torsdag,  når det skal blåse godt.

 Men time will show.  skal hente admiralen på kastrup  på lørdag.  så får vi se om jeg er framme, eller om jeg tar en leiebil.

Mye vind torsdag og fredag.

i dag falt plutselig 2 revet ned i cocpit,  sjakkelen var utskrudd.  10 min etterpå så forsvant bomløftet,  samme der sjakkel utsrkrudd.

..  say no more........... :giggle:  :lol:   fikk hjelp av seilere fra Tvedestrand,  de kjørte meg opp i masta, så jeg fikk ned lina igjen.

skal ta og stripse alle sjakkler.

Redigert av Careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

:clap:

 

Tips: Bilde er tatt fra ei ferje...

Mengshol-Kapp? Redigert av REM (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Kastrup på lørdag......hmm

 

kansje att vi rekker Køpen redan til lørdag

 

her pågår en overtaling om hvor dejlig nattseiling er !

kan ikke si att jeg er helt i mål enn, forhandlingene med Hellas, virker rene barneleken !

 

CH 16 kl 2000 local time

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...