sap_2000 Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Hulda kom meg i forkjøpet, hehe ;-) Noen som vet navnet eller noe om båten? Så ikke ut som en typisk lyxyacht, men flott var den :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 What a beatiful day......... Butterfly opp Sundet, 5kn....Barsebäck på SB o Landskrona rett forover....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ebonita Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Välkommen till Sundet GungaDin, då möttes vi för jag gick från Kyrkbacken/Ven i förmiddags till hemmahamnen i Lagunen/Malmö. Hustrun skulle jobba nu i kväll. Yapp, härlig dag på Sundet, plötsligt var båten värd alla pengarna..... God Tur norröver! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Da har vi sikkert gått om hverandre Ebonita er straks oppe ved Ven...men vi går vel intill Helsingør tenker jeg ! skall bunkre litt mer vin o kanskje noen dansk øl også fantastisk dag på sjøen ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
lano2 Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Da må alle som skal oppdatere seg på Skagen -Lillesand race begynne å lese tråden "Status på Sørlandskysten"! For å ikke røpe for mye, så nevner jeg bare at Careka ligger utenpå en Regina i Lillesand!!! Say no more... Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Da må alle som skal oppdatere seg på Skagen -Lillesand race begynne å lese tråden "Status på Sørlandskysten"! For å ikke røpe for mye, så nevner jeg bare at Careka ligger utenpå en Regina i Lillesand!!! Say no more... Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 (redigert) Den skipperen må ha baller av stål :-) kan ikke ha vært store klaringen i åpningen eller for manøvrering i havna forøvrig. Den heter Sanssouci Star. Med et flagg jeg ikke kjente og det var millimetermanøvrering ut og inn av havna. Syltynt med klaring mot bølgebryterne. Redigert 3.August.2015 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Den heter Sanssouci Star. Sanssouci er ett superflott slott utenfor Potsdam (Berlin) kan hun vare tysk ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 (redigert) Denne formoder jeg :-) Gibraltarflagg http://www.sanssoucistar.com Redigert 3.August.2015 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 (redigert) Riktig det Tom, samme båt og på bildet bakker den ut av havna. Redigert 3.August.2015 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2015 Del på Facebook Svart 3.August.2015 Imponerende :-) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.August.2015 Del på Facebook Svart 6.August.2015 Da var året ferietur slutt.......Nordøn-Gdansk-Nordøn....ca 860 M litt av rekord for oss (da vi seilte rundt Sverige o tokk Gøta Kanal hjem ca 700 M) kommer tilbake litt senere om seiling til og i Polen avsluttet på Dyrøn, da en kompisbåtene låg der........ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Flid Svart 7.August.2015 Del på Facebook Svart 7.August.2015 Nesten full havn på Vesterø på Læsø i kveld. Neste uke begynner skolen i Danmark og da blir det nok mindre trafikk. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 7.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2015 Riktig det Tom, samme båt og på bildet bakker den ut av havna. Den lå i Skagen hele forrige helg. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Otto R Svart 8.August.2015 Del på Facebook Svart 8.August.2015 Da er Danmark turen over etter 4 uker i Danmark og Sverige, utrolig hvor fort tiden går. Nå er det jobb 2 uker, før jeg tar båten fra Kristiansand til Molde, håper på litt sommervær på turen Vi hadde en fin krysning mandag fra Skagen til Kristiansand, det var sikkert 5-6 båter som dro samme morgen, mange som ventet på Sør-østlig vind Vi så også den gamle yatch'en "Sanssouci" som lå flere dager i Skagen sist uke ! Jeg ser nå at vi lå vis-avi Careka i Skagen - verden er ikke så stor ! Mye sol på turen, men dessverre litt for mye vind til at vi var fornøyd . Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 8.August.2015 Del på Facebook Svart 8.August.2015 Aha Otto R, så det var du som lå der ja ! Vi krysset også over mandag, sammen med Careka. Nå har han seilt så mye at det snart er på tide å ta av støttehjulene ! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.August.2015 Del på Facebook Svart 8.August.2015 blir kanskje litt vingligt i starten ....... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ebonita Svart 27.August.2015 Del på Facebook Svart 27.August.2015 (redigert) På hemgång från liten semestertur i Smaalandsfarvandene så hade vi i gårkväll prominent sällskap av denna 76 fots NordHavn i Prästö Havn. Kan väl kanske få det att vattnas i munnen på någon här på BP...? Dansk kapten. Finns lite videosnuttar på internet, bl annat denna med en liten förevisning av brygga och utrustning: Redigert 27.August.2015 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.Februar.2016 Del på Facebook Svart 29.Februar.2016 Sikkert vårtegn. Årets første trekkfugl. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 2.Mars.2016 Del på Facebook Svart 2.Mars.2016 Tom for øl så tidlig ? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 2.Mars.2016 Del på Facebook Svart 2.Mars.2016 Er visst samme stedet som jeg lå værfast i november 2010 når jeg hadde hentet båten i Tyskland...... Men da var det webkamera der! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.Mars.2016 Del på Facebook Svart 22.Mars.2016 De kommer sigende ut av tåka etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 8.Mai.2016 Del på Facebook Svart 8.Mai.2016 Var i København forrige uke og oppdaget noe litt upraktisk.. Mitt nye "trådløse" visakort utstedt av Terra virker ikke i Danske terminaler.. Minibank går fint, men terminaler både på DFDS og diverse terminaler i Danmark kjenner ikke igjen kortet. Kontaktet banken og dette visste de ikke noe om, men hun tok en telefon til de som produserer kortene og de var klar over problemet, men kunne ikke si noe annet enn at de forsøkte å løse det, og så prøvde de selvfølgelig å selge meg et kredittkort. Noen andre som har opplevd samme problem? Før årets Danmarkstur vil jeg anbefale å dobbeltsjekke med banken din om du har et kort som virker i Danmark. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Flid Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Vesterø havn på Læsø søndag kveld. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 13.Juni.2016 Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 (redigert) Flott bilde ! Tatt fra toppen av Viknesen ? Redigert 13.Juni.2016 av lano2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.