Bernt Svart 5.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2009 Alle lyder har sin tid, til å med kjæringer som skriker Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Jeg må nesten slenge med en video jeg og. Dette er en FM H2 7-9 hk på tomgang. Jeg tør påstå at ingen motorer går penere enn FM, i alle fall ikke mange Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Teerex Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Jeg må nesten slenge med en video jeg og. Dette er en FM H2 7-9 hk på tomgang. Jeg tør påstå at ingen motorer går penere enn FM, i alle fall ikke mange Jo men... den høres litt ut som en symaskin da Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
S/Y Emma Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Volda semidiesel, frå heimbygda mi: Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Astor Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Jeg må nesten slenge med en video jeg og. Dette er en FM H2 7-9 hk på tomgang. Jeg tør påstå at ingen motorer går penere enn FM, i alle fall ikke mange Ganske så enig. En herlig lyd. Selv om jeg har hatt Sleipner i min gamle snekke, så viste jeg godt også den gangen at FM-motoren hadde den peneste gange. Men under regatta-tiden i Moss hadde Sleipner den vasseste farten. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Bonus Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Eller, på vei hjem fra en båtmesse med en oppspilt og kjøpeklar kone som plutselig utbryter (og jeg siterer ordrett): "Det er vel ikke lurt å ta den minste motoren" (Hendelsen skjedde på vei hjem fra "Båter i sjøen -2006") Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Svenning. "Det er vel ikke lurt å ta den minste motoren"(Hendelsen skjedde på vei hjem fra "Båter i sjøen -2006")Tja, kan jo referere til lignende uttalse, men det var på vei hjem fra Expert etter å ha sett på støvsugere. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Ikke noe er som V8 lyd.... her er min , 4"strake rustfrie rør , 350 høykomp , ca 425hp. uten gummidemp mellomstykke , riser rett i strake rør... hard lyd... filmet med mobil så lyd ble litt vel så den vrengte.... tomgang : 61.8knop gps : Neste powerboatbygg blir en ca 19fot v skrog med 502mag og kompressor og overflatedrev. begynt å kjøpe inn småsnacks jeg kommer over. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Eller, på vei hjem fra en båtmesse med en oppspilt og kjøpeklar kone som plutselig utbryter (og jeg siterer ordrett):"Det er vel ikke lurt å ta den minste motoren" Du skal passe godt på en så oppegående kone Jeg hadde vel heller kjent meg igjen med noe sånn som: "Skal du med så stor motor da - åsså to" Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Ikke noe er som V8 lyd.... her er min , 4"strake rustfrie rør , 350 høykomp , ca 425hp. uten gummidemp mellomstykke , riser rett i strake rør... hard lyd... filmet med mobil så lyd ble litt vel så den vrengte.... tomgang : 61.8knop gps : Megaheftig, men kan du prøve å få filmet dette med et bedre kamera en gang, så får du stjerne i boka Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
sydspissen Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Denne lyden :smiley:kan jeg høre lenge på .. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Megaheftig, men kan du prøve å få filmet dette med et bedre kamera en gang, så får du stjerne i boka har ikke båten lengere, savner lyden av den.... Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 6.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2009 Får være litt subjektiv jeg også... Detroit to-takter diesel... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Gunga Din Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Den vakreste lyd 3 lange + 1 kort en hilsen mellom båter http://tb.no/nyheter...tsatt-1.5501054 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Fjordland Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Har ikke klart å finne et eneste 3-sylindret lydklipp på nett Hva med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Det er kun en motorlyd som er vakker. Den melankolske ulinga til en treliters totakt Merc. Alt annet er støy. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Det er kun en motorlyd som er vakker. Den melankolske ulinga til en treliters totakt Merc. Så ei gammal fiskeskøyte med en semidisel som blåser perfekte røykringer for hvert stempelslag er støy?? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Litt trøkk i denne også da - for oss som får litt hildringer i lysken av MC Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Hva med denne? Det er rette sorten Skulle bare hatt eksoslyden også... Den der "pissed off 8V53" motoren har en injektor med "Volvotiming" Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
lnjk Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Skulle bare hatt eksoslyden også... Ok? Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Litt trøkk i denne også da - for oss som får litt hildringer i lysken av MC Tja. Om man er glad i mygg og knott funker den sikkert. Polarulv derimot kunne jeg falle for. Nydelig "støy" For hvert "hjerteslag" synker pulsen Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Ok? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Gunga Din Svart 4.August.2010 Link til dette innlegget Svart 4.August.2010 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.