Jump to content

Fritidsbåtskipper D5L på baatplassen.no


Poseidon

Recommended Posts

Nå er pakken kommet. Skal si den var innholdsrik.

Takk til Poseidon

 

Mange takk for tilbakemelding; det var kjekt å høre at du likte innholdet :wink::wink:

 

Jeg driver og sender ut pakker hver eneste dag - og det er fortsatt mulig for eventuelle etternølere å "slenge seg med i siste svingen....."

 

Jeg gleder meg til kurset, for her blir det tydeligvis mange ivrige og interesserte deltagere.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Utsendelsen av "pakker" går for fullt :wink:

Forsendelsen går med SMART-pakk og de fleste må nå ha fått sine i posten - eller hur?

 

Det er imidlertid fortsatt noen ganske få som ennå ikke har fått ordnet med betaling, komplett adresse, "nick" på baatplassen og denslags - og disse har jeg dessverre ennå ikke kunnet få av gårde.

 

Hvis noen lurer på om det finnes kursdeltagere i nærheten som de ikke vet om, med tanke på samarbeid i gruppe, så går det an å sende meg en mail eller en IM . . . .

 

Har dere venner eller kolleger som kunne være aktuelle deltagere på dette nettkurset så lar det seg fortsatt ordne.

 

Jeg kommer forøvrig til å være med på den norske Hallberg-Rassyklubben sitt møte i Oslo 8. okt. Der har jeg lovet å holde en orientering om opplegget, og vi regner med at det skal bli mange påmeldte og en tilsvarende stor gruppe der. :flag:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Ja, og nå regner jeg med at de som er påmeldt, som har betalt kursavgiften og fått tilsendt pakken, straks skal få se et noe mer omfattende bilde når de logger seg på baatplassen.no . . . .

 

Som dere vil se er vinterens aktiviteter bygget opp rundt den læreboken dere har fått tilsendt og vi begynner altså litt forsiktig med navigasjonen, dvs fra side 221 i læreboken. Etter hvert som dere "slipper inn" i klasserommet vårt kan dere skrive spørsmål og kommentarer.

 

Hvis noen mener at de har betalt, men allikevel ikke ser noen ekstra saker som dukker opp ved ny innlogging må dere være så greie å ta kontakt; det går litt tregt med bekreftelsene fra banken - og jeg kan muligens også ha oversett en innbetaling eller to . . . .

 

- - -

 

Hvis noen flere skulle ha lyst til å "slenge seg på i siste liten" er det bare å komme, men vent ikke for lenge, for nå er det rett før det blir full fart uke for uke!

 

PS

Den 8. okt. har jeg lovet å holde en presentasjon av D5L-kursene i Hallberg Rassy Klubben Norge. De kommer høyst sannsynlig med en stor gruppe på kurset og vi kan ikke gi "fullt forover" før de er kommet med . . . .

DS

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Hei Messy og Poseidon.

 

Jeg må dessvere meddele at jeg ikke får det til denne gangen. Tiden strekker dessverre ikke til........

 

Men jeg håper å få kunne komme tilbake ved en senere anledning.....

 

Lykke til med kurset, skulle ønske jeg kunne vært med dere.

 

Fernanda

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Nå er vi i gang, og gu det er kjekt :flag:

 

Ja, vi er såvidt kommet igang; men det er fortsatt mulig for flere å slenge seg på i farten.

Selv er jeg på farten en ukes tid. Akkurat nå sitter jeg på et hotellrom i Fredrikstad (Årsmøte i Norsk forening for Fartøyvern). På mandag er jeg i Hallberg Rassyklubben i Oslo siden de er interessert å delta med en gruppe på dette kurset.

Men så kommer jeg hjem igjen - og da begynner vi for alvor :wink::wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...