Jump to content

Biltema kuleventil


Eppa

Recommended Posts

-Eller ein frostsikker ventil i polypropylen?

Spennende. Finnes disse i klasset utførelse ? Vet av tidligere erfaringer, at forsikringsselskapene er skeptiske til sånne "nyvinninger" selv om hele skroget, og alle instrumentgiverne er av plast. Vil tro en LRS eller DNV godkjenning ville stoppe deres motsigelser..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Spennende. Finnes disse i klasset utførelse ? Vet av tidligere erfaringer, at forsikringsselskapene er skeptiske til sånne "nyvinninger" ...

Derfor er det best å setta inn standard kuleventil som vi VEIT at frys sund i løpet av vinteren. :wink:

 

Elles er ventilen til sals her. Merk at prisane er eks mva.

 

Eg har sendt ei melding til leverandøren om at ventilen er omtalt her på Baatplassen.

 

Sidan sist har eg fått sjå ventilen. Kula er i metall, truleg messing.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...
Prosjektet vil i hovedsak bli gjennomført i en egen lukket prosjektgruppe som publiserer resultatet når vi har kvernet igjennom problemstillingene og kvalitetssikret resultatet som best vi kan. Når prosjektet er ferdig vil gruppen bli oppløst men vil være tilgjengelig for eventuelle oppdateringer og spørsmål i ettertid.

Vart det noko av dette prosjektet, i så fall kor kan eg finne resultatet/konklusjonen :confused: ?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...