Crescent 535 HT Startet 17.August.2007 Del på Facebook Startet 17.August.2007 Jeg har en timeteller av edel årgang. Den har stoppet på nøyaktig 2000 timer! Er jeg helt teit dersom jeg spør om den ikke skal gå lenger? Jeg synes nemlig at det var litt av et sammentreff at den skulle takke for seg når den gjorde det. Hvordan måle/sjekke om den er ødelagt? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Tja, hva med å ta en tur på to timer, og se om den da står på 2002? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Espen C Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Timetelleren går sikkert bare så lenge den får strøm så du kan godt teste den hjemme ved å koble den til 12v batteri eller en omformer. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Det hender at disse timetellerene tar kveld og må byttes. Bruk et multimeter og skjekk at det er strøm opp til timetelleren når maskinen går. Enten mangler telleren strøm eller så er instrumentet ødelagt. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 (redigert) Eller at den tror den lever i dataverden og tror det er år 2000 syndromet. sorry er så nært helg at jeg klarte ikke å la være. Soon Redigert 17.August.2007 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Hasla 26 Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Bare og koblen den til tenninga på nytt,eller som sakt over her prøv med pluss og minus til denne og se om den tikker og går.Hadde samme problem her.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Ingar Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Jeg vil tro det har noe å gjøre med at ett eller annet har skjedd ifm at 2-tallet ble trukket frem, at noe har kilt seg f.eks. Kanskje det er nok å ta den ut og gi den ett dunk. Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 22.Mai.2019 Del på Facebook Svart 22.Mai.2019 Følger opp med min utfordring i denne tråden. Timeteller på dedikert BMW-teller fra VDO har stoppet. Jeg har tatt instrumentet ut av dashen og kan se at mekanikken går. Video. Mao. kommer strømmen fram, eller? Tips? Kan jo være noe mekanisk. Er det fy-fy å åpne denne selv? Noen bilder med kommentarer og spørsmål: BMW Marine VDO Hva regulerer denne? Oversikt bak Denne er "til overs". Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 22.Mai.2019 Del på Facebook Svart 22.Mai.2019 En ledetråd kan kanskje være at turtelleren noen ganger spretter opp til maks, uavhengig av motorens turtall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.