Jump to content

Fartsbilder av eigen båt


RITS

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Løfter denne igjen jeg.. Sikkert noen flere som har tatt et fartsbilde med litt pen hekksjø eller høye seil de siste årene?

 

Kjør på. Det eneste jeg hadde i fart.

 

Sessa i solnedgang

 

 

 

sessasol.jpg

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Skjønner at dette bildet er for å posere for fotografen, men hadde du passert meg i den farten og med den avstanden det ser ut som det er, hadde nok potetkanonen blitt avfyrt, hehe

 

Hehe, tenk litt etter nå før du må få det ut! Hvem tror du tar det bildet og fra hvor??????????????

nettopp den båten jeg kjører ved siden av faktisk. Gutten du ser i båten er min sønn og det er hans samboer som tar bildet, jeg er da ikke totalt hjernedød heller, så kanonpotetene dine kan du spare til den virkelige dusten kommer! :-)

 

Her tar jeg bilde av dem

dsc_0337.jpg

Link to post
Share on other sites

Hehe, tenk litt etter nå før du må få det ut! Hvem tror du tar det bildet og fra hvor??????????????

nettopp den båten jeg kjører ved siden av faktisk. Gutten du ser i båten er min sønn og det er hans samboer som tar bildet, jeg er da ikke totalt hjernedød heller, så kanonpotetene dine kan du spare til den virkelige dusten kommer! :-)

 

 

Skjønte det, var derfor jeg skrev "posere for fotografen". Var ikke ment å fremstille deg som en uforsvarlig hjernedød hekksjøgeneral. Tipper juniorbåten gynget rimelig godt....

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...