Jump to content

Fartsbilder av eigen båt


RITS

Recommended Posts

Guttungen og jeg i Dalla Pieta'n jeg pusset opp. Rett over 40 knop her tenker jeg. Fantastisk morsom båt.

Men litt upraktisk for en familie på fem. Så den ble solgt og Polar snekke innkjøpt. Den har jeg ingen fartsbilder av... :cool:

 

080725_36_3.jpg

 

Nesten like sprek når den ligger stille...

202.jpg

Redigert av Honduras (see edit history)
Link to post
Share on other sites

08072011343.jpg

Er det slik dere ser ut i fart ja :wink: her er båten i et litt annet perspektiv. Merk omgivelsene

 

55a72107-7d0a-12c2.jpg

 

Seaking, Stormbull på vei. Bitteliten ligger stand by. Lastebåten er dimitert. Her var situasjonen under kontroll. "Ole Brum" en Nelson 38 ligger også standby.

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Seaking, Stormbull på vei. Bitteliten ligger stand by.

 

Kaotisk start på sommeren i år, ja. Men slike episoder lærer man mye av!

Teori og praksis er aldri det samme. Takk igjen Bitteliten og Ole Brum for tilstedeværelse :thumbsup:

Har hatt en fantastisk sommer etter denne episoden og gleder oss allerede masse til neste sesong, som blir den 8.(ibåt)!

Til neste år skal vi ikke ha zinkanode på messingskruen i gearet :lipseal:

Redigert av Worry II (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er ikke rare greiene man får dratt ut som stillbilde fra video, men satser på økt bruk av stillbildefunksjonen under filming med neste års GoPro 2! :thumbsup: Kommer vel straks fra USA.

 

Her er hvertfall bilder fra turen Bolærne-Oslo i våres med Nordkappen og Zodiacen (stillbilder fra vanlig 720p videokamera:

104.jpg105.jpg106.jpg

 

Og stillbilder fra GoPro 1-video under "photoshoot" av Berge Viking + en tur i drittvær

103.jpg102j.jpg

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Solgte min Sollux for et par uker siden, men her er et par bilder av den.

Har istedet kjøpt meg en Draco 21 og en Colibri 15, men har ikke hatt de på sjøen enda. Derav ingen bilder.

 

Opp i fart. Poserer for fotografen. Bilder til salgsannonsen skal taes :wink:

 

13082011359.jpg

 

 

Må ha med et fullfart bilde i annonsen også. 57knop :smiley:

 

13082011374.jpg

 

 

Og til de som står klar med potetkanonen, dette var på høsten og det var ingen aktivitet på fjorden. Jeg kjører ikke sånn til vanlig, men gjorde et unntak for fotografen. Ikke skyt :pray::wink:

Lykkelig Dracoeier ^_^

Link to post
Share on other sites

Litt video-oppfølging her

nr.1 er litt diverse filming da jeg nettopp hadde fått GoPro, så er litt testing av det + litt fra turen Lillesand-Oslo med Nordkappen og lekekjøring med RIBen. Anbefaler å se i 1080 HD.

Nr. 2 er fra henteturen i våres, flatt vann Bolærne-Oslo. Filmet med gammelt kamera, så begrenset kvalitet på den (480p)

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Litt video-oppfølging her

nr.1 er litt diverse filming da jeg nettopp hadde fått GoPro, så er litt testing av det + litt fra turen Lillesand-Oslo med Nordkappen og lekekjøring med RIBen. Anbefaler å se i 1080 HD.

Nr. 2 er fra henteturen i våres, flatt vann Bolærne-Oslo. Filmet med gammelt kamera, så begrenset kvalitet på den (480p)

 

Tøff film den første.. Må skaffe meg gopro jeg også! Hvor er det filmet?

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hvor er det filmet?

Første del (vannski) er fra hytta ved Lillesand, deretter Indre Oslofjord (rett v. Dyna). Så er det litt fra turen Lillesand-Oslo - soloppgang ut fra Lillesand, litt havstrekk og området rundt Lyngør og Kragerø. Har store deler av den turen på video. Siste del er mellom Oslo og Vollen.

 

Du kan kjøpe mitt GoPro billig om du vil, ny modell er på vei via bekjent i USA. Tilbehør følger ikke med, men kan kjøpes separat.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

800 så er det ditt, men hvis du er intreressert så send IM. Forumet er ikke for annonser og kjøp/salg :flag_bp:

Er vel på grensen her allerede kanskje :giggle:

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...