Jump to content

Navn til båten min

M/B Stella

Recommended Posts

Heisann, leste igjennom noen innlegg om båtnavn. Og så at noen døper båten etter hva man synes den ligner på. Men jeg møter på et problem. Jeg får ikke bestemt meg for hva jeg ser for meg når jeg ser på båten. Jeg ser for meg mange ting, så jeg har et problem der. Men kanjse dere "med skippere" her inne kan hjelpe til litt? Så jeg legger ved et bilde av båten så dere kan tenke litt å komme med innspill om navn.

profil.jpg

Man blir ikke rik av å ha snekke, men en hadde jaggu vært fattig uten

Noen-lunde

Edited by Jon-Kåre (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Hva med "Gjeldfrid"?

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Tror navnet "Celina Bella" er ledig :eek:

Ellers er assosiasjonene jeg får til bildet av båten: Trivelig, nøktern, aldrende, nedstressende

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

:boxing: :nono: :nono: :nono: :nono:
Hva med "Gjeldfrid"?

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)