Jump to content

Navn til båten min


M/B Stella

Recommended Posts

Heisann, leste igjennom noen innlegg om båtnavn. Og så at noen døper båten etter hva man synes den ligner på. Men jeg møter på et problem. Jeg får ikke bestemt meg for hva jeg ser for meg når jeg ser på båten. Jeg ser for meg mange ting, så jeg har et problem der. Men kanjse dere "med skippere" her inne kan hjelpe til litt? Så jeg legger ved et bilde av båten så dere kan tenke litt å komme med innspill om navn.

 

profil.jpg

Man blir ikke rik av å ha snekke, men en hadde jaggu vært fattig uten

Link to post
Share on other sites

Noen-lunde

Redigert av Jon-Kåre (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

:boxing: :nono: :nono: :nono: :nono:
Hva med "Gjeldfrid"?

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...