oddgeir Startet 1.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2007 Kan noen oversette følgende seiluttrykk fra engelsk til norsk? Luff chord Leech chord Foot chord Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Språk.Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Sydvesten Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Du finner vel noe her... dog er ikke chord nevnt.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Poseidon Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Jeg har ingen god oversettelse, men her er i det minste god forklaring på begrepene. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Mulligan Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Luff = forkant av seilet. Leech = akterkant av seilet. Foot = underkant av seilet. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Luff = forkant av seilet.Leech = akterkant av seilet. Foot = underkant av seilet. Takk, jeg driver å sjekker priser på gennakere fra Thailand og Kina. Er det noen som har erfaring med handel derfra, og hva er en fornuftige priser fra dette området? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Sydvesten Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Jeg har sjekket i England og der ligger priser på gennaker på rundt 1000-1100sq.ft (rundt 100m2) på rundt 1100£ inkl. UK. VAT. så det bør nok være betydelig i "kinalandet" vil jeg tro.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Allan E Svart 1.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 jeg driver å sjekker priser på gennakere fra Thailand og Kina. Thailand, Hvis du har noen som kan hente seilet på fabrikken eller sende det til en adresse i Thailand er det mye å spare. Rolly Tasker har en helt ny fabrikk som produserer et nytt seil hvert 3. minutt. Se http://www.rollytasker.com Du sparer så mye på seilet at du nesten kan kjøpe deg en billett til Thailand og feriere deg mens de syr. 43,5 m2 genoa for rulle med skum og UV beskyttelse kom på ca 10 500. Jeg har handlet 4seil derifra, storseil, genoa, tryseil, stormfokk. Fin kvalitet på alle sammen. Kjenner ikke til Kina men der finner du jo Lee sail. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.