Jump to content

Baatplassen-kalender 2008


OT-flyktning

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
De som ser sine bilder tatt i bruk i kalenderen ber jeg om å sende disse i riktig størrelse (1750x1200 helst; ellers så original som mulig) til meg som epost:

 

Beklager at jeg ikke la merke til dette tidligere. Bildet i original format ligger her ... uten restriksjoner... http://i166.photobucket.com/albums/u100/As...45/DSC_0167.jpg

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Hvordan står det til med kalenderproduksjonen....vi er godt i gang med nyåret nå :wink:

Joa, det mangler fortsatt noen bilder til standard-kalenderen. Men de som skal ha egne bilder kan jo sette disse inn isteden. Det står i innlegg nr 44 hvordan man gjør dette. Men DENNE helgen blir jeg nok ferdig.

 

(I tillegg har jeg noen tekniske problemer siden man nå kan skifte nick - og plutselig blir det litt forvirring i databasen min: bildene var før sortert etter nick)

Link to post
Share on other sites

Da har jeg valgt et bilde for hver måned (se innleggene 45, 46) og er klar for å gå igang med produksjonen. (Jeg mangler et av de nyvalgte bildene i høyoppløselig format, men regner med at det kommer). Ellers er det som sagt anledning å bytte ut standard-bildene med egne som beskrevet i innlegg nr 44.

 

Bestillingsprosedyren se innlegg 44, hhv spesialsiden om kalenderen https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=16812

Link to post
Share on other sites

Da har jeg laget en prøvevisning:

preview1-4.jpg

preview5-8.jpg

preview9-12.jpg

 

Som man ser, er det allikevel ennå ikke alle bilder med og det er fordi det var allikevel noen flere bilder jeg ennå ikke har fått/spurt om høyoppløselige bilder. Dette er nå igang og dette innlegget oppdateres etterhvert.

 

Men i utgangspunkt er det bare å bestille :smiley:

Link to post
Share on other sites

Har vært innom nettbanken og sett at 2 bestillinger allerede har kommet inn. :cheers: Men som man ser mangler det fortsatt den høyoppløselige utgaven av 2 bilder. Hvis den ikke kommer /avklares før helgen velger jeg 2 andre bilder isteden for å kunne begynne å produsere.

 

En ting til: BBS har sluttet å sende ut epost om innkomne betalinger, derfor så jeg først nå at den ene bestillingen ligger der allerede siden tidlig i januar. Disse meldingene fra BBS skal visst ligge et annet sted i nettbanken også, men jeg må finne dem først. Det er derfor kanskje lurt at dere som bestiller i tillegg sender meg en IM (ikke epost! slik at jeg automatisk også får med meg brukernummer).

 

Takk til alle som bestiller for bidraget til driften av baatplassen.no :flag:

Link to post
Share on other sites

Alle bilder på plass, preview oppe oppdatert, skriveren går... :cheers:

 

Forresten: preview-utgaven - en skjermdump fra en pdf-utskrift - viser at bildene og topp-linjen og kalenderdelen er dårlig tilpasset. Dette er IKKE tilfelle på papiret, der er alt mer pent og pyntelig. (må være en unøyaktighet i pdf-driveren min)

 

Det var nok ikke slik iår, husker det bare fra ifjor - men uansett, det er rettet nå: alt er pent og pyntelig - se oppe (du må evt kjøre en refresh i nettleseren din!).

Link to post
Share on other sites

Til dere som venter på en kalender: Murphy har slått til - de som skulle sette på spiral, presterte å sette spiralen PÅ SIDEN. :headbang:

 

Kalenderne er nå skrevet ut på nytt (ikke på vår bekostning), har fått spiral på riktig plass og ligger pakket til forsendelse, mangler bare de riktige frimerkene i huset. Tipper de går i posten imorgen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...