TMe Svart 11.Mai.2005 Del på Facebook Svart 11.Mai.2005 Dette burde være svar nr.800 på denne tråden og om ikke lenge 35000 visninger. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.Mai.2005 Del på Facebook Svart 11.Mai.2005 12-16 mai,delvis skyet 13 til 15 grader. 17-19 mai,lett regn 13-14 grader. 20 mai,delvis skyet 14 grader. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2005 Jaja, nå har jeg oljet da! Kom halvveis på skutesia og så kom det en skur Men, jeg skal ha minst 2 strøk til så om det blir litt mislykket gjør ikke det så mye. Uansett så er det kanskje ikke så lett og få dette hvite når man oljer skroget kontra dekk. Det er ihvertfall lov og håpe. Tar ikke den andre skutesiden i dag, tror jeg da. Rakk ikke butikken idag så presenning blir kjøpt i morra Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2005 Hele skroget ferdig med 1 strøk, ble blank og fin! Håper bare det holder seg slik til i morra Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Ikke noe hvitt i oljen når jeg var ute og sjekket nå! Da drar jeg på jobb med godt humør. Blir nok ikke noe strøk nr.2 før i morgen, for 1´ste strøk er ikke tørt enda. Oljer overbygget i ettermiddag tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
bastardenpålåntpc Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Har oljet ett strøk på overbygget i dag. Skal også gå over noen detaljer med teakbeisen på noe trehvitt. Håper min egen pc er i orden i morra, jeg kjøpte jo nytt hovedkort men det er strømforsyningen som har streika. Abstinensene ble så store att jeg måtte registrere ett nytt nick. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Abstinensene ble så store att jeg måtte registrere ett nytt nick. Du kunne da bare logget deg inn med ditt vanlige nick selv om du bruker en annen PC ?? Sitér dette innlegget Link to post
bastardenpålåntpc Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Ja, men husket ikke passord Men jeg sier ifra når pc er i orden så dere kan slette nyregistrering Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Hei Bastardenpålåntpc Du må være verdens mest tålmodige kar, og med et sånt pågangsmot?! En ting er sikkert, ditt motto må være: Problemer...NEI, kun utfordringer her, takk!! Det er en fryd å lese om dine strabaser..håper da virkelig vi får se deg SJØVEIEN i egen båt til samlingen i Horten...dette året Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bastardenpålåntpc Svart 12.Mai.2005 Del på Facebook Svart 12.Mai.2005 Joa, problemer er til for og overvinnes. Håper og stille på treff med egen båt. Bare og få i motor så er mye gjort. Håper på 3-4 dager med bra vær så er den ferdig på utsiden Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 15.Mai.2005 Del på Facebook Svart 15.Mai.2005 Nå hvordan ser det ut? Får du båten ferdig til treffet? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
bastardenpålåntpc Svart 16.Mai.2005 Del på Facebook Svart 16.Mai.2005 Lover ikke noe nå, da jeg er veldig usikker. Men i dag får jeg ikke oljet på grunn av regnværet. Skal snekre innredning i stedet. Båten er forresten nesten ferdig utvendig (bruksferdig) Den er vel også bruksferdig innvendig, men det mangler litt. (Bastard, fortsatt på lånt pc ) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2005 Har ikke fått gjort noe i dag eier ikke arbeidslyst når det er så surt og kaldt. Men skal en tur ut i kveld og ta siste strøk på takbjelker, da er taket innvendig ferdig bortsett fra listing. Listing skal utføres med hampetau når dette blir anskaffet. Da kan jeg montere Vhf og Pr radio oppunder taket. Litt deilig og trøste seg med at duppeditter kan monteres så smått Vinden har roet seg endel her i Holmestrand, så da er det noe bedre og holde på. Men jeg har fullstendig gjennomtrekk da takluke og dør + 2 vinduer mangler i salongen. Jobber forresten med og bygge opp igjen førerplassen. Her går jeg nå for og ha stol på søyle. PS. Noen som har søyle for stol og bord liggende og slenge? Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 18.Mai.2005 Del på Facebook Svart 18.Mai.2005 Hm.. Får ikkje gjort ein dr*tt på båten min for tida, sidan dama må jobbe når eg har fri. Godt å sjå at det bremsar litt med deg òg, Bastard.. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Astor Svart 18.Mai.2005 Del på Facebook Svart 18.Mai.2005 Da kan jeg montere Vhf og Pr radio oppunder taket.Hva skal du med PR-radio? Alle vi andre har denne radioen liggende i kjeller og skap? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
M/S Bastard Svart 18.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2005 Hva skal du med PR-radio? Alle vi andre har denne radioen liggende i kjeller og skap? <{POST_SNAPBACK}> Kjekt og ha når man er på tur i følge med andre båter. Kan preike litt mere uhøytidig med PR. Ellers ser det ut som om jeg må få lånt meg en båt til treff, rekker ikke og få Bastard ferdig tror jeg. Det er mulig jeg må byttr gearkasse og da det er litt lavvann i båtkassa så kikker jeg etter rimelig nødløsning. Må jo på treff ikke sant Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 18.Mai.2005 Del på Facebook Svart 18.Mai.2005 Jobber forresten med og bygge opp igjen førerplassen. Her går jeg nå for og ha stol på søyle. PS. Noen som har søyle for stol og bord liggende og slenge? <{POST_SNAPBACK}> Sett denne? QXL Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
M/S Bastard Svart 19.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2005 Sett denne? QXL <{POST_SNAPBACK}> Takk for tips, legger inn et bud i siste sekund jeg på den. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 Takk for tips, legger inn et bud i siste sekund jeg på den. <{POST_SNAPBACK}> Da fikk jeg dette stolstativet Ellers så er det ikke båtpussvær om dagen Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2005 Ja, nå skal jeg snart begynne i båten igjen. Ting tar tid, særlig når jeg legger nytt tak hos naboen Fikk lektet opp en side i går Knallvær i dag, og da blir det snekring. Motorinstallasjon er utsatt noe, mest på grunn av manglende kontanter Jeg ankommer treffet i Horten med gummijolle må jo på treff. jeg vil da reise frem og tilbake denne helgen da overnatting ikke er egnet i gummijolle. Men det kan jo hende det dukker opp et røver kjøp, og da kommer jeg i såfall i en annen båt. Båt blir det uansett Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Gear kassen er det håp for har skrudd litt på den i dag og det ser greit ut. Vel, jeg skjønner ikke helt dette med hvor oljen skal være Når jeg demontere så rant det ut overalt. Men når jeg nå skal montere den igjen så kan jeg ikke fatte hvordan oljen skal kunne komme frem til drevene før flensen (skjønte noen dette) Kan ta bilder i morgen. Dette er en Wortham Blake kasse (noe jeg aldri har hørt om) Har fått tak i brukerveiledning men sprengskisse får jeg ikke tak i. Må jo også nevne at jeg kanskje kjøper en treffbåt snart Bilder av den skal Walter fikse i morra (takk Walter) Det er snakk om en halvdekker med overnattingsmuligheter. Tverr hekk og 10 hk Sabb Suget til og komme på vannet er sterkt. Grunn til tanken på og handle treffbåt er at jeg ikke har anledning til og klargjøre Bastarden tidsnok. Jeg legger nytt tak hos naboen og venter på at en somlekopp skal fjerne de gamle platene som han fikk for nedplukking. Fordelen er jo at jeg får dempet suget, og at Bastarden blir mere ferdig før jeg setter den ut Bilder kommer i morgen. Sjekta jeg har gis bort, evt så tar jeg vare på den om noen vet om en opplagsplass i Horten Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Ikke kast bort tid og penger på treffbåt, hold fokus på den du har - så kanskje den kommer på vannet en gang! Velment. Geir Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Er enig med GeirKS, bruk tiden og pengene på båten du alt har. Ta heller en tur på nærmeste leketøysbutikk/Europris el. og kjøp en oppblåsbar gummibåt til 199,- om du absolutt må ha båt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Tar hintet! Jeg har fått lånt meg gummijolle med 5 hk men..... konsentrerer meg om bastarden da, men jeg kunne tenkt meg bedre vær nå da! Holder jo på utvendig men det nytter ikke og olje i regnvær Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Sjekta jeg har gis bort, .......Før du gjør det, Per Chr. - husk på at bronsegiveren til ekkoloddet er "mest mitt" - hører til Humminbird'en min........ Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.