roaldbj Startet 3.November.2007 Del på Facebook Startet 3.November.2007 Tenkte å lage en tråd alternativt til "Hvor er dette?". Det er nok en tendens til at de av oss som hyppig skriver på BP og legger ut stedbilder, viser bilder fra områder som ikke er så godt kjent fra mange av medlemmene på BP. Ved å ha en tråd med bilder som fokuserer på deler ombord eller på båten, kan vi kanskje stimulere hverandre til å bli mer oppmerksom på selve fritidsbåten. Selvfølgelig må det være bilder fra alle typer fritidsbåter. Dersom de som legger ut bilder, eller som svarer på bilder kan omtale delen/området nærmere, vil det være helt topp. Jeg starter med ett "vanskelig" bilde: Hva er dette: Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Plankekjøring, QLs nye type trimplan av interceptortype... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
nimbuster Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 (redigert) Velkjent......har dette systemet påmontert... ....fin tråd! Redigert 3.November.2007 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2007 Noen har kanskje lyst til å skrive litt om trimsystemer. Før dette, en annen oppgave. Hva er dette, og hva tenker man at den gjør? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Det må vel være en eksosstøvel for å føre eksosen under vann i planefart Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
hanssae Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Noen som vet hvor / hva dette er ? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 en håndpumpe i en båt. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
SF Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 (redigert) En treveis ventil for septik Rettelse; det er vell bare en toveis ventil for å velge å pumpe septik over bord eller tømming ved landstasjon. Redigert 3.November.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Skipper Worse Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Whale diverter-ventil for septik. Enten til tank eller overbord. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
SF Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Hva er dette? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SveinHa Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Styregaffel VP-drev. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Bawaria Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Nei styrehjelm vp 270-280 Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2007 Jeg har savnet deg SW. På dette bildet bør minst fire - 4 - forhold kunne identifiseres, jeg tenker da ikke på himmelen og på tauet: Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Hva er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Kon VP Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Koblingskon til VP er korrekt! Her ser du hele bildet Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Kon VP Jeg antar du bladde igjennom Cato's tråder å fant det bildet av den konen? Jeg kan ellers ikke forstå vordan du tok den så kjappt å greit Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2007 Hvilken funksjon har en kon VP? Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Bildet er tatt av konen som kobler inn forover/bakover i en Volvo MS3B gesrkasse. Denne blir på en måte "skrudd" inn i en "skål" som passer mot konen når man setter kassa i gear. Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Her er en som kanskje er litt vanskeligere.... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Ødelagt impeller? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
SF Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Nei styrehjelm vp 270-280 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Zach Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Ikke så enkel denne heller(?) Sitér dette innlegget Link to post
Cato Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Innmat i hovebryter 1, 1+2, 2 Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 3.November.2007 Del på Facebook Svart 3.November.2007 Ja, riktig! Bra! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.