DieselDahl Svart 6.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2012 Gasspatroner har en annen "tilkobling" i toppen og har nødvendigvis hemisfærisk bunnplate. Denne er flat så det er nok ikke noen trykkbeholder. Men det var ettellerannet med fasongen på toppen der..... Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Var visst litt av en "nøtt" dette Toppen minner meg også om noe , kan den ha noe med strøm å gjøre feks. en høyspentsikring eller noe som henger i en høyspentmast ??? Det kan opplyses om at den ikke var "tom" inni og veide omkring 3-4 kilo. Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Jonas Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Da er dette også et batteri? Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Mens vi venter til noen finner ut nimba sin harde nøtt, hva er dette? Denne bør de fleste klare Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Fjellbonden Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Innlegg 780: Er det påfyllingen til ekspansjonstanken og lokket i åpen posisjon? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Eller er det muligens vekeholderen til en parafinbrenner? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
nimba Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Fjellbonden er inne på noe der med kjølevann , er det en termostat ? Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Volvomekanikeren Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 der er du god nimba! Er nok en termostat ja! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
nimba Svart 7.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2012 Denne saken dukket opp i fjæra her i vår , er det noen som kan forklare meg hva dette kan være , jeg vet ikke?? På dingsen sto der en tekst : 6735400 ARCH-0079 07/90 Når jeg ser hva Jonas svarer ser jeg noe viktig er uteglemt , størrelsen!! Tipper ca 55-60 cm høy og 20-25 i diameter , sånn ca... Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
M/S AIOLOS Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Vel, dette ser definitivt ut som det det er: en dings Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Vel, dette ser definitivt ut som det det er: en dings Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Jonas Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 Parafinlampe e.l. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 8.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2012 hadde vært imponert om du fikk lys i den der Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S AIOLOS Svart 12.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2012 nimba: har du funnet ut hva det kan være for noe? Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 14.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2012 Tror vi avslutter denne og bare konstaterer at det rett og slett er en DINGS (sikkert fra verdensrommet) Noen andre som har noe kjekt som de lurer på hva er..............??? :smiley: Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
M/S AIOLOS Svart 14.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2012 Kanskje det beste ja Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 14.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2012 Hva er dette :) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
nimba Svart 14.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2012 Luftputebåt ? Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Hobby 430 Sport Svart 14.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2012 Stemmer, den blei jo alt for lett Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Sofaseileren Svart 24.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2012 I båten jeg bor i kommer jeg over mye rart jeg ikke aner hva er. Aner noen hva disse flaskene er til? Sveisegass? Brannslukking? Eksplosive? Nervegass? (Bør jeg kaste meg over bord og be til de høyere makter?) Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 24.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2012 Tar en til, mens jeg er i gang: I Motorrommet står denne merkelige krabaten. Hva er dette for en mystisk framtoning? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 24.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2012 Separator. Sitér dette innlegget Link to post
Stiffler Svart 24.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2012 Tar en til, mens jeg er i gang: I Motorrommet står denne merkelige krabaten. Hva er dette for en mystisk framtoning? Dette er en separator. Holder en knapp på at det er en diesel separator (og ikke en smøroljeseparator). Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 24.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2012 I båten jeg bor i kommer jeg over mye rart jeg ikke aner hva er. Aner noen hva disse flaskene er til? Drivgass-patroner til brannslukningsapparater ? Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
TPBS-277 Svart 24.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2012 Noen som vet hva dette er bilde av da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.