Jump to content

Septikslange fra Biltema


Viksund Bravo

Recommended Posts

  • 1 år senere...
Var dette så billig da :confused: 159 kr/m for 1" og 179 kr/m for 1 1/2". På maritim koster det samme hhv 167 kr/m og 187 kr/m. Du sparer med andre ord 8 kr/m!!

 

Samtidig som du risikerer å få Biltema kvalitet og den er svært verierende. Noe er bra men mye er dritt.

 

 

En annen fordel med å kjøpe den i en båtbutikk er at du får den i den lengden du trenger.

Har du behov for 1,7m så kjøper du og betaler for 1,7m. Hos Biltema må du da kjøpe og betale for 3m da de kun selger i ferdig kuttede lengder.

 

2 GODE grunner til og la vær :yesnod::yesnod:

hilsen biltemaelskern

Redigert av jab (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg tror slangen er like god som den du får andre steder. Det er jo ikke slik at de lages på Biltema...... Det er de varene som er utrolig mye billigere på Biltema som jeg kanskje ville vært mer skeptisk til. Den store ulempen er jo at du må kjøpe en viss lengde og da blir det mye dyrere enn å gå på feks Maritim som kutter den i butikken.....

Turen begynner når man legger fra brygga....

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Ja, har denne i båten nå. Kan ikke si noe annet at jeg ikke har lagt merke til noe lukt. Intallerte denne i fjor og var godt i bruk den sesongen. Hva langtidssutsiktene er kan jeg derfor ikke svare på, men hittil alt ok :thumbsup:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...